To jest punkt najbliższy mojego miejsca zamieszkania. Częściej robię zakupy online, ale czasem potrzebuję czegoś na już więc zaglądam właśnie tam.
Sklep dobrze zaopatrzony. Nigdy nie mam problemu, żeby dostać to po co przyszłam. Na półkach towar powykładany, nie ma żadnych luk. Zazwyczaj korzystam z kas samoobsługowaych bo jest szybciej więc nie mam kontaktu z personelem ale dziewczyny wydają się być całkiem sympatyczne.
Kiedyś nie mogłam znaleźć potrzebnego produktu, poprosiłam o pomoc i dziewczyna bez żadnych fochów ani ociągania wskazała mi miejsce gdzie szukać.
Minusem jest to, że alejki są bardzo wąskie i ciężko się mija innych klientów, szczególnie gdy są z wózkami…
Konto w Banku Millennium mam już od dawna, jednak rzadko bywam w oddziale. Moja dzisiejsza wizyta była podyktowana tym, że pomimo tego że jestem pełnomocnikiem do rachunku mojej mamy, nie miałam możliwości wykonania transakcji online.
Mój dotychczasowy oddział został zamknięty więc trafiłam na Targową.
W oddziale była kolejka i nie bardzo było gdzie usiąść, a obsługiwały jedynie 3 osoby.
Dostępne były tylko dwa fotele, które były zajęte. W oddziale było dosyć głośno ponieważ nie ma w nim drzwi i słychać wszystko co dzieje się w galerii. Dodatkowo, oddział jest obok foodcourtów i czuć smród frytek. Na szczęście w samym oddziale mimo to było czysto. Jedynie przy bankomacie leżały jakieś paragony.
W trakcie oczekiwania podszedł do mnie pracownik z pytaniem w czym może pomóc. Wyjaśniłam o co chodzi i dostałam informację, że jak przy stanowisku drugim zwolni się pracownik to mam tam podejść.
Obsługiwała mnie niewysoka blondynka. Od razu wyjaśniła, że mam stary rodzaj pełnomocnictwa, który należy zmienić jeśli chcę mieć dostęp online. Zaproponowała, że skoro jestem w oddziale to możemy moją sprawę załatwić od ręki. Po załatwieniu mojej sprawy, pracownica proponowała mi limit w koncie – musiałam stanowczo odmówić. Ja rozumiem, że pracownicy mają swoje targety ale nie, to znaczy nie.
Generalnie wizytę oceniam dobrze.
Wpadam tam w drodze do domu. Nie jest to super market, ale najważniejsze produkty raczej mają. Zdarza się, jednak że towar nie jest dokładany i są luki na półkach. Jest tylko jedna kasa czynna ponieważ samoobsługowa nie działa, już nawet nie pamiętam od jak dawna. Jak ktoś zamawia kawę albo hot doga do czas obsługi mega się wydłuża co jest niezwykle irytujące…
Kiedyś zdarzało się, że owoce lub warzywa w koszykach zaczynały pleśnieć, teraz to się już raczej nie zdarza. Czipsy moim zdaniem są zbyt mocno powciskane na półkach i raz że ciężko je wyjąć a dwa to że przez to zazwyczaj są mocno pokruszone. Plus taki, że wreszcie naprawili terminal i nie ma już problemów z płatnościami kartą.
Personel raczej miły ale to młodzi ludzie więc podejście do pracy mają takie jakie mają. Często można usłyszeć prywatne rozmowy. Są raczej grzeczni. Mówią dzień dobry i zapraszają ponownie. Zawsze przypominają o aplikacji oraz o promocjach z koszyka.
Czasem zdarza się, że ciężko jest przejść między półkami, bo właśnie jest wykładany towar z palet no ale jakoś na tych półkach musi się znaleźć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.