W markecie Pepco jest strasznie mało miejsca. Ciasno. Odzież dostępna dla wszystkich, mężczyzn, kobiet, dzieci, jednak przejechać wóżkiem od półki do półki graniczy z cudem żeby czegoś nie poruszać. Przy ladzie również kasierki mają różne rzeczy poukładane, nie odłożone ubrania, a klienci nie mają gdzie położyć swoich zakupów. Jednak głośno ktoś powinien powiedzieć, że w przebieralni panuje taki nieporządek, że aż strach tam coś przymierzać. kłęby kurzu na podłodze, lustro zachlapane, wieszak połamany, nawet nie ma jak zawiesić kurtke.
Sklep Społem tzw. Berlinek mieszczący sie przy PKS,PKP w Brzegu jest dobrze zaopatrzonym sklepem. Stoisko mięsno wędliniarskie przyciąga dużo klientów. Pracownice zawsze doradzą klientowi, wędliny oraz mięsa świerze. Stoisko z ciastami również zachęca do kupna. Pyszne ciasta i ciasteczka. Pprodukty spożywcze są droższe od innych sklepów, ale można również trafić na dobrą okazję.
Wybierając hotel kierowałam się dobrymi warunkami dla dziecka. Przede wszystkim żeby było osobne wygodne łóżko dla dziecka, zadbany hotel z dobrymi opiniami od znajomych. Hotel jest ekskluzywny, w dogodnym dla mojej rodziny miejscu. Pokoje bardzo czyste zadbane. Specjalne menu dla dziecka, nie trzeba się martwić czy dziecko będzie mogło coś zjeść z menu hotelowego czy sie zaopatrzyć we własnym zakresie. Cena za pobyt jest wysoka ale i marka robi swoje.
Wejście do sklepu czyste. Szyby umyte. Podłoga w sklepie czysta. Pracownica szybko zareagowała na zadane pytanie. Niestety wędliny nie zachęcają klienta do ich kupna, suche wyglądające na nieświeże.Ceny produktów w tym sklepie są droższe nież w innych dyskontach. Kasjerka rozmawia z klientami na prywatne tematy widząc że jest długa kolejka. Raczej jak nie będę musiała to nie wrócę do tego sklepu
Stacja zadbana. Czysty plac podjazdowy, dystrybutory zadbane, czyste. Pracownik pracujący na podjeździe widząc że mam w aucie małe dziecko od razu zareagował. Zapytał czy pomóc w zatankowaniu auta i w uiszczeniu zapłaty. Był tak miły że chciał nawet umyć szyby przednie. Już dawno nie spotkałam się z aż tak miłą obsługą. Cena paliwa droższa niż na innych stacjach, ale nie musiałam wyciągać dziecka z fotelika.A co najważniejsze nie musiałam dotykać pistoletów paliwowych co mnie strasznie obrzydza, myśląc że każdy klient dotyka tego pistoletu,ile zarazek na nim musi być. polecam stacje każdej matce z dzieckiem.
Obsługa bardzo miła, kompetentna. Bardzo pomocna w wyobrze produktów. ceny przystępne, bardzo szeroki asortyment. Można otrzymać informacje o cenach oraz dostępności produktów przez tel, zamówić a co najważniejsze produkty czekacją odłżone na klienta. Pracownicy doradzają klientom w wyborach produktów, opowiadają co może być lepsze i dlaczego.
Bardzo się ucieszyłam gdy zadzwoniłam do salonu Bodzio i pracownica poinformowała mnie ze mogę zamówić szfke pod piekarnik telefonicznie. Na oficjalnej stronie Bodzia widnieje informacja że czas realizacji to 3 dni. Szafka została zamówiona 28/12/2010, pracownica poinformowała mnie ze szafka będzie do odbioru już 31/12/2010. Moja radość przeszłą moich oczekiwaniom ale tylko do piątku kiedy to usłyszałam że szafka będzie w poniedziałek, natomiast w poniedziałek że będzie we wtorek a we wtorek że w środę w południe a w środę że w czwartek, dziś się zastanawim kiedy tak naprawde ta szafka dotrze. Jak dla mnie strasznie niekompetentni. Bez żadnych wyjanień przeprosin dlaczego nadal nie ma tej szafki. Jak dla mni estraszna porażka.
Obsługa bardzo miła. Prcaownik wyraził chęć zarezerwowania mi piekarnika przez telefon. Jechałam do skklepu z myślą ze być może nie zarezerwował, a tu miła niespodzianka. Piekarnik czekał z inf zarezerwowany i data do kiedy :) Obsługa bardzo sprawna i szybka, bez komplikacji.Gorąco polecam, aż chce się wrać do takich sklepów.
Sprzedawczyni podająca mięso bez rękawic jednorazowych oraz kładąca je na blat , gdzie zaraz obok leżała deska. Straszne, tyle się mowi o higienie a tu pani ekspedientka kładzie mięso na blat. Stoisko małe, jednoosobowa obsługa i niema kto kontrolować. Ekspedientka miała czysty fartuszek, włosy spięte ale bez czapeczki.
Placówka czysta, bez plam na drzwiach/ szybie wejśiowej. Podłoga czysta. Obsługa, mężczyźni z zielonymi krawatami a kobieta z zieloną apaszką. Obsługiwana byłam przez p. M. obsługa miła, kompetentna. Zauważyłam że pracownicy w sprawach służbowych rozmawiają ze sobą przez tel gdy chcą uzyskać jakieś inf od kolegi/ koleżanki. Bardzo miło i profesjonalnie.
Uprzejmie dziękujemy za zgłoszoną obserwację. Państwa opinia dotycząca jakości naszej pracy jest dla nas bardzo ważna. Zapraszamy do korzystania z naszych usług.
Sklep czysty, dobrze...
Sklep czysty, dobrze utrzymany. Asortymenty poukładane na pułkach, ceny łatwo dostępne ponieważ są naite na produkt. Ubrania powieszone na wieszakach, łatwo można znaleźć rozmiar który sie szuka. Obsługa z małym doświadczeniem, Kobieta ok 35 lat, gdy zapytałam czy dres o rozmiarze 72m będzie odpowiedni dla dziewczynki 2miesięcznej nie umiała mi odpowiedzieć, dlatego musiałam wykona tel do siostry. niskie ceny.
Obsługa bardzo miła. Gdy zapytałam o pewną grupę produktów, farmaceutka zaprowadziła mnie do gabloty i wskazała kilka produktów. Co ważniejsze o każdym z nich powiedziała kilka zdań. Dlatego łatwiej było mi się zdecydować na konkretny produkt. Oszklona gablota czysta bez plam i kurzu. Na regałąch produkty/leki pogrupowane i poukładane. Każda półka opisana. Obsługa ubrana w czysty i wyprasowany strój służbowy. Panie uśmiechnięte i zadowolone .Apteka czysta i miła obsługa. Polecam
Dostępne dla klienta wózki jak i koszyki na zakupy. Brak asorymentu w lodówkach, śmietany 18%. Brak przy pieczywie rękawiczek jednorazowych aby klient mógł wziąć bułki, bagietki. Supermarket dobrze oświetlony, czysta podłoga, nie widać na terenie sklepu niepotzrebnych kartonów. Przy stoisku z wędlinami personel nie używa rekawic przy podawaniu wędlin. Personel rozmawia przez tel prywatny gdy klient czeka aby uregulować płatność za pobrane produkty. Brak plakietki na ubraniu służbowym. Cena asortymentu dużo droższa niż w supermarketach typu biedronka, caufland.
Brak małych koszykow przed wejściem, brak woreczków, reklamówek przy pieczywie oraz przy warzywach/owocach. Nie brakuje asortymentu na półkach, personel miły i uprzejmy, pomaga wyszukać produktów którego potrzebuje klient. długi czas oczekiwania przy kasie. Przy napojach rozrzucone kartony oraz folie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.