Jestem osobą, która ma bardzo duże uszkodzenie słuchu, które jest wynikiem wypadku. Z powodu, iż ten stan jest dla mnie bardzo dokuczliwy udałam się do owej placówki w celu dobrania aparatu. Pierwsza moja wizyta była w porządku. Pani oznajmiła, iż wyślemy najpierw dokumenty do NFZ w celu otrzymania refundacji części kosztów związanych z nabyciem aparatu. Dalszą część kosztów poniesionych miałam otrzymać starając się o oświadczenie o stopniu niesprawności. Jednak to mozolna procedura. Na kolejnej wizycie w centrum Pani przeprowadziła mi badanie słuchu i czar prysł. Pani oświadczyła mi, że mam przyjść jak się zdecyduję czy kupuję za gotówkę, czy będę czekać na przyznanie refundacji. Byłam bardzo zawiedziona tą wiadomością, gdyż myślałam, że zostanie mi dobrane urządzenie najpierw, a póżniej będę mogła zadecydować, czy chcę czekać na refundację, czy zapłacę za nie z własnych środków do czasu refundacji . Ponadto jestem zdania, że coś jest nie tak jak mogę się decydować czy chcę coś mieć kiedy nawet nie poczułam, czy będzie mi z tym wygodnie. Patrząc na reklamę tej firmy, że można urządzenie przetestować i jak by co oddać coś jest tu poprostu nie tak. Z tego też powodu chodź środki posiadam nie zamierzam ich ulokować w sprzęcie zakupionym w tej firmie.
Dziś udałam się na większe zakupy do hipermarketu E.Leclerc już ostatnio robiłam tam zakupy i muszę przyznać że bardzo jestem zadowolona. Sklep czysty, asortyment poukładany, obsługa super, bez kolejek, natomiast ceny przystępne, a zwłaszcza wędliny co mnie bardzo zdziwiło. Towary świeże i dobrze wyeksponowane w gablotach. Jeśli chodzi o asortyment przemysłowy to tez miłe zaskoczenie ogólnie w sklepie można dostać prawie wszystko z niezbędnych rzeczy. Zadziwił mnie np: wybór wag kuchennych byłam wcześniej w kilku marketach i były dostępne, ale zaledwie jeden rodzaj i do tego w niekorzystnej cenie. W tym sklepie miałam spory wybór elektroniczne około 6 szt i już nie wspomnę o najprostszych ze wskazówkami. Bardzo jestem zadowolona z zakupów i na pewno tam wrócę. Jednocześnie zachęcam innych, bo skorzystania z usług tej sieci, bo naprawdę warto.
Cel wizyty: zakup obrączek.
Wizyta; Razem ze swoim partnerem udaliśmy się do owego sklepu w celu zobaczenia oferty obrączek i zorientowania się w cenach sklepu. przyznam szczerze, ze byłam mile zaskoczona. Oferta ciekawa, projekty obrączek różne ceny zaskakujące, po dodaniu kuponu zniżkowego, który otrzymałam od firmy na targach ślubnych cena obrączek zaliczała się do jednej z najniższych. Co oczywiście zaowocowało dla firmy, gdyż zdecydowaliśmy się złożyć zamówienie na jeden z modeli.
Poza ceną która można przyznać była bezkonkurencyjna, do naszego wyboru przysłużyła się obsługa. Pani która na obsługiwała, była bardzo miła i cierpliwa. W bardzo dokładny sposób objaśniła nam z czy wiąże się zamówienie obrączek z kamieniami, grawerem, a także mieszanych. Przyznam, że jej wyjaśnienia były bardzo pomocne i ostatecznie doszłam do wniosku, że zważywszy na, to iż jest to, raz na całe życie postanowiliśmy wybrać sobie klasyczne półokrągłe obrączki. Bardzo szybko i miło przebiegło także składnie zamówienia i obliczanie ile ostatecznie wynosi cena obrączek po rabacie. Pani także zaproponowała nam założenie karty, co bardzo nam się spodobało, gdyż w sklepach tej sieci tym razem nie gościliśmy pierwszy raz. Dzięki temu otrzymamy 5 % upustu.
Wygląd sklepu: towar poukładany, pod każdy z towarem, który oglądałam z zamiarem zakupu znajdowała się cena adekwatna do danego produktu. Hala sprzedaży utrzymana w należytym porządku. Jedyny mankament jaki się dopatrzyłam, to brak w niektórych stojakach jednorazowych woreczków na stoisku z warzywami, co nie powinno mieć moim zdaniem miejsca. Bieganie po stoisku i szukanie stojaka z uzupełnionymi woreczkami niestety utrudnia zakupy i wprowadza klienta w zły nastrój.
Personel: Duży plus należy się natomiast jednej pracownicy z chemii. Zapytałam ją gdzie znajdują się płatki higieniczne do twarzy. Pracownica wykazała się 100 % profesjonalizmem zaprowadzając mnie do półki, na której towar się znajdował.
Obsługa przy kasie miła. Pani przywitała mnie z uśmiechem, jednak niestety nie zapytała o kartę rodzinka. Sama nie pamiętałam i niestety należące mi się punkty przepadły. Kasowanie na szczęście przebiegło szybko i bez żadnych komplikacji. Kasjerka oraz jej stanowisko pracy wyglądało czysto i schludnie, co bardzo uprzyjemniło mi końcówkę wizyty w owym markecie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.