Jestem osobą, która ma bardzo duże uszkodzenie słuchu, które jest wynikiem wypadku. Z powodu, iż ten stan jest dla mnie bardzo dokuczliwy udałam się do owej placówki w celu dobrania aparatu. Pierwsza moja wizyta była w porządku. Pani oznajmiła, iż wyślemy najpierw dokumenty do NFZ w celu otrzymania refundacji części kosztów związanych z nabyciem aparatu. Dalszą część kosztów poniesionych miałam otrzymać starając się o oświadczenie o stopniu niesprawności. Jednak to mozolna procedura. Na kolejnej wizycie w centrum Pani przeprowadziła mi badanie słuchu i czar prysł. Pani oświadczyła mi, że mam przyjść jak się zdecyduję czy kupuję za gotówkę, czy będę czekać na przyznanie refundacji. Byłam bardzo zawiedziona tą wiadomością, gdyż myślałam, że zostanie mi dobrane urządzenie najpierw, a póżniej będę mogła zadecydować, czy chcę czekać na refundację, czy zapłacę za nie z własnych środków do czasu refundacji . Ponadto jestem zdania, że coś jest nie tak jak mogę się decydować czy chcę coś mieć kiedy nawet nie poczułam, czy będzie mi z tym wygodnie. Patrząc na reklamę tej firmy, że można urządzenie przetestować i jak by co oddać coś jest tu poprostu nie tak. Z tego też powodu chodź środki posiadam nie zamierzam ich ulokować w sprzęcie zakupionym w tej firmie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.