Punkt FotoJoker znajduje się w centrum handlowym Auchan. Udałam się tam w celu zakupu futerału do aparatu cyfrowego. Jestem bardzo niezadowolona z jakości obsługi. Sprzedawca nie przedstawił mi żadnej oferty, sama musiałam dopytywać się o konkretne produkty. Nie umożliwiono mi dopasowania aparatu do futerału. Wybór miałam bardzo ograniczony, ale zdecydowałam się na zakup bo futerał był mi bardzo potrzebny. Za zakup zapłaciłam kartą kredytową. Po wyjściu ze sklepu i po konsultacjach z mężem uznałam, że wolę futerał w innej kolorystyce, jednak w tej cenie, ten sam typ. Moje zdziwienie było ogromne kiedy sprzedawca odmówił mi wymiany futerału i argumentował to informacją, że towar nie podlega zwrotom. Taka informacja widnieje na kartce obok kasy. Na moje pytanie jak taka praktyka ma się do praw konsumenta, pracownik zbył mnie odpowiedzią, że wszelkie uwagi należy kierować do kierownika, którego notabene nie ma tej w chwili.
Wizyta w sklepie byłaby zadowalająca, gdyby nie fakt długiego czasu oczekiwania na obsługę. Dokonałam zakupu na dziale RTV. Duży plus za kompetencje i znajomość towaru. Pracownik w rzetelny sposób przedstawił parametry i funkcje sprzętu. Miła obsługa przy kasach.Brak kolejek.
Wizyta w sklepie W.Kruk nie była zadowalająca. Jako osoba zainteresowana kupnem obrączek ślubnych z tytanu zostałam tylko poinformowana, że w tej chwili nie są dostępne. Nie otrzymałam żadnych dodatkowych informacji, kiedy będą dostępne etc. Nie zaproponowano mi żadnego innego produktu. Podejście do mojej osoby było wysoce lekceważące.
Sklep z odzieżą Gołdyn Szyk znajduje się w Centrum Handlowym Auchan. Dokonałam tam zakupu garnituru męskiego (dla męża). Jakość obsługi była bardzo zadowalająca - fachowe doradztwo, zaangażowanie sprzedawcy w odpowiedni dobór garnituru, propozycja przeróbki krawieckiej. Szczególny plus za podejście do mnie jako do matki karmiącej piersią - przydzielono mi krzesło i wodę do picia, tak bym mogła w dyskretny sposób nakarmić dziecko. Pełen profesjonalizm i bardzo miła obsługa.
Do placówki Polbanku zgłosiłam się w celu otrzymania pożyczki gotówkowej. Procedura rozpatrzenia wniosku okazała się trwać dłużej niż głoszą slogany reklamowe banku : "Gotówka od ręki". Nie wpływa to jednak na negatywną ocenę, ponieważ przez cały czas trwania procedury, tj. 2 dni, pracownik banku utrzymywał ze mną kontakt telefoniczny, informując o etapach rozpatrzenia wniosku. Po wcześniejszych negatywnych doświadczeniach w innych bankach, jestem pozytywnie zaskoczona jakością obsługi w Polbanku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.