Opinia użytkownika: Małgorzata_60
Dotycząca firmy: CEWE Fotojoker
Treść opinii: Punkt FotoJoker znajduje się w centrum handlowym Auchan. Udałam się tam w celu zakupu futerału do aparatu cyfrowego. Jestem bardzo niezadowolona z jakości obsługi. Sprzedawca nie przedstawił mi żadnej oferty, sama musiałam dopytywać się o konkretne produkty. Nie umożliwiono mi dopasowania aparatu do futerału. Wybór miałam bardzo ograniczony, ale zdecydowałam się na zakup bo futerał był mi bardzo potrzebny. Za zakup zapłaciłam kartą kredytową. Po wyjściu ze sklepu i po konsultacjach z mężem uznałam, że wolę futerał w innej kolorystyce, jednak w tej cenie, ten sam typ. Moje zdziwienie było ogromne kiedy sprzedawca odmówił mi wymiany futerału i argumentował to informacją, że towar nie podlega zwrotom. Taka informacja widnieje na kartce obok kasy. Na moje pytanie jak taka praktyka ma się do praw konsumenta, pracownik zbył mnie odpowiedzią, że wszelkie uwagi należy kierować do kierownika, którego notabene nie ma tej w chwili.