Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Po wejściu zostałam powitana przez pracownika ochrony, pracownica, którą poprosiłam o pomoc w znalezieniu i doradzeniu produktu była miła, uprzejma, uśmiechnięta, schludnie ubrana . Jedyny minus to fakt, że w momencie gdy podziękowałam za pomoc przy wyborze produktu to Pani szła jeszcze za mną do kasy i próbowała mnie namówić na dwie czy trzy oferty promocyjne mimo, iż wyraźnie powiedziałam że bardzo się spieszę. Jeśli element propozycji produktów promocyjnych jest w standardzie to rozumiem ale moim zdaniem standard powinien być elastyczny i w momencie gdy klient sygnalizuje brak chęci kontynuacji rozmowy to ten element powinien być skrócony do minimum. Osobiście poczułam delikatny dyskomfort i irytację. Obsługa przy kasie była w pełni profesjonalna.
Sklep zadbany, czysty, obsługa miła i uśmiechnięta. Do dyspozycji klienta tylko kasjer i 1 pracownik na sklepie. Oprócz mnie były jeszcze dwie osoby w sklepie, ale Pani nie wyszła z ofertą pomocy choć widziała, że jej potrzebuje.
Teren wokół stacji zadbany, sala sprzedaży również. Pracownik, który nalewa benzynę mimo, że stał przy dystrybutorze obok nie zaoferował pomocy, a moje auto było jedyne na stacji. Po wejściu na salę sprzedaży zostałam przywitana przez pracownika. Pan obsługujący kasę był miły, podał do wyboru zdrapkę za 30 l. paliwa ale nie wyjaśnił mi zasad konkursu mimo, iż mówiłam, że nie do końca rozumiem o co w tym chodzi.
Kasjer, który mnie obsługiwał był szybki, konkretny i miły. Nawiązywał kontakt wzrokowy i odpowiadał z zaangażowaniem na moje pytania. Została mi zaproponowana sprzedaż impulsowa jak również padło pytanie o punkty.
Panie chętnie udzielają pomocy na sali sprzedaży, zbyt mała obsada kas w godzinach szczytu, brak indywidualnego podejścia do klienta, mechaniczne wypowiadanie regułek.
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Ciechanowie. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
Sklep dobrze zatowarowany,...
Sklep dobrze zatowarowany, kasjerki miłe choć mogłyby się częściej uśmiechać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.