OK. Mimo iż nie zdecydowałam się ostatecznie na wybór ubezpieczenia to cały czas przesyłane są na adres emailowy oferty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Słabo. Mimo, iż obsługa klienta wydaje się być idealna to mam zastrzeżenia. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Tak sobie. Kontakt z pracownikami na początku jest bardzo zadawalajaca. Choć czasem ma się wrażenie że pracownicy na siłę chcą wcisnąć klientowi jakąkolwiek ofertę Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Tak sobie. Pociągi się spóźniają, czasem brakuje miejsc w pociągy, obsługa bywa nieuprzejma. Choć czasem jestem wstanie to zrozumieć Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Jeżeli chodzi o koleje śląskie jakość usługi oceniłabym na dobry minus. Żadna obsługa w moim przekonaniu nie była na poziomie rewelacyjnym, choć 4 usługi otrzymały punktów 7+ Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.