Robiłam ostatnio zakupy w Biedronce i się rozczarowałam obsługą. Potrzebowałam sosu do sałatki i nigdzie nie mogłam go znaleźć, więc poprosiłam o pomoc Panią, która układała towar na półkach. Kobieta powiedziała, że mi nie pomoże, bo ma inne zajęcie i mam znaleźć kogoś innego. Jednak akurat wtedy nie było nikogo innego. Ogólnie lubię robić tam zakupy, lecz na obsłudze się zawiodłam.
Bardzo lubię robić zakupy w Reslerze. Zawsze dostanę tam to, czego aktualnie potrzebuję. Panie z obsługi są bardzo miłe, zawsze uśmiechnięte i służące pomocą. Potrafią doradzić swoim klientom i cierpliwie znoszą ich wybredność. W sklepie znajdziemy unikalne produkty, których nigdzie indziej nie dostaniemy. Jedynie ceny mogłyby być nieco niższe ;)
Sympatyczna, cierpliwa i kompetentna obsługa. Potrafią bardzo dobrze doradzić swoim klientom w kupnie obuwia i co najważniejsze nie są przy tym nachalni. Sklep posiada bardzo bogaty asortyment w przystępnych cenach. Panuje tam przyjazna i miła atmosfera, panie są uśmiechnięte i aż chce się wracać do takich sklepów.
W sklepie panuje porządek. Do personelu również nie mam żadnych zastrzeżeń; miły, uprzejmy, pomocny, taki jak powinien być. Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony i posiada bogaty asortyment. Każdy tam znajdzie coś dla siebie. Ceny produktów niskie. Obsługa przy kasach w miarę sprawna. Miejsce obsługi czyste i zadbane.
Wchodząc do sklepu można zauważyć ogólny nieład. Towar na półkach jest nie ułożony oraz ceny danych produktów są pomieszane i niezgodne. Personel uprzejmy i w razie potrzeby służy pomocą. Sklep posiada bogaty asortyment i przystępne ceny. Najgorzej wypada obsługa klienta przy kasie. Trwa to bardzo długo, ponieważ jest otwarta tylko jedna kasa, a ludzi do obsłużenia dużo. Miejsce obsługi schludne i czyste.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.