W sklepie personel jest uprzejmy, potrafi sprawnie obsłużyć klienta na sali i przy kasie, jednak jest go trochę za mało, jak na dwupoziomowy sklep. Brak osób z obsługi np. na dolnym piętrze sklepu powoduje,że trzeba udać się specjalnie na górę po poradę. Asortyment sklepu jest dość różnorodny. Produkty tej marki są dobrej jakości, odzież jest wykonana z dobrego materiału, który nie niszczy się tak szybko przy użytkowaniu i kolejnych praniach. W sklepie jest w miarę czysto, podobnie w kabinach, odzież jest uporządkowana na wieszakach lub poskładana na półkach. Ceny zgadzają się z tymi, które podane są na metkach.
Personel tego sklepu jest miły,służy pomocą i potrafi doradzić. Sprawnie wywiązuje się ze swoich zadań zarówno na sali z obuwiem, jak i w kasach, gdzie szybko obsługiwani są klienci. Co do samej oferty sklepu, jest dość duża i różnorodna, chociaż jakość niektórych modeli obuwia pozostawia do życzenia w stosunku do ich ceny. W sklepie panuje miła atmosfera i względny porządek, kartony z butami są uporządkowane. Muzyka nie jest za głośna, natomiast zapach (chyba odświeżacz) rozprzestrzeniany w sklepach tej firmy jest nieco zbyt intensywny i nie wszystkim musi odpowiadać jego ilość.
W banku ING personel obsługujący punkt obsługi rachunku (wpłaty, wypłaty) jest dość sympatyczny. Chociaż niektórzy pracownicy bardziej zainteresowani są rozmową między sobą, niż obsłużeniem klienta. Samo przeprowadzenie obsługi wygląda już znacznie lepiej, sprawniej, ale kolejki klientów zmniejszają się mimo tego w średnim tempie.Brak propozycji i promocji ze strony personelu co do nowych produktów bankowych. Mało miejsc do siedzenia dla oczekujących klientów. W banku ogólnie panuje miły wystrój, chociaż miejsce ulotek dla większej przejrzystości powinno być bardziej uporządkowane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.