Opinie użytkownika (2)

CHCIAŁAM UZYSKAĆ INFORMACJE...
CHCIAŁAM UZYSKAĆ INFORMACJE NA TEMAT SZKODY ,KTÓRĄ CHCIAŁAM ZGŁOSIĆ.CAŁĄ WIECZNOŚĆ WISIAŁAM N SŁUCHAWCE ZANIM POŁĄCZYŁAM SIĘ Z KONSULTANTEM.ROZMOWA WYGLĄDAŁA JAKBYM ROZMAWIAŁA Z KIMŚ PO CHIŃSKU .OSOBA W OGÓLE NIE UMIAŁA MI POMÓC JA SWOJE ONA SWOJE OKAZUJE SIĘ ,ŻE ŻEBY ZGŁOSIĆ SZKODĘ W MOIM SAMOCHODZIE MUSZĘ MIEĆ ZDJĘCIA ZROBIONE PRZEZ AGENTA KTÓRE I TAK NIE BYŁY UWZGLĘDNIONE NA DALSZYM ETAPIE POSTĘPOWANIA I TO WŁAŚNIE CHCIAŁAM WYJAŚNIĆ PO CO KTOŚ ROBIŁ ZDJĘCIA SKORO I TAK MAM DOSTARCZAĆ JAKIEŚ DANE Z SALONU.BRAK JASNO POSTAWIONYCH ŻĄDAŃ OFERTA MNIE ROZCZAROWAŁA , STRASZNIE DŁUGO CZEKAŁAM NA WYJAŚNIENIE SPRAWY .WIĘKSZOŚĆ OSÓB Z KTÓRYMI SIĘ ZETKNĘŁAM ROZMAWIAŁA ZE MNĄ TAK JAKBYM BYŁA GORSZYM CZŁOWIEKIEM BO NIE ZNAM ICH ŻARGONU ZAWODOWEGO I NIE JEST DLA M,NIE OCZYWISTYM TO CO DLA PRACOWNIKÓW PZU.

MONIKA_923

25.12.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (16)
Pierwsza zasadnicza sprawa...
Pierwsza zasadnicza sprawa ,uważam że skoro placówka działa od godz. 10:00 to punktualnie o tej godzinie drzwI powinny być otwarte a stoiska przygotowane do obsługi klientów.Rzadko kiedy taka sytuacja ma miejsce przeważnie na 3 stanowiska obsługi działa 1 co powoduje potworne kolejki.Powstaje zamiesznie bo działa też tylko jedno jedyne stanowisko kasowe.Kolejki się krzyżują bo ludzie nie wiedzą gdzie się ustawiać.Tym bardziej ,że jak ktoś ma do załatwienia sprawę w kasie i obsłudze klienta zajmuje miejsce w obu kolejkach celem zaoszczędzenia czasu.Nowa osoba wchodząca do banku najpierw musi pytać ludzie gdzie kto stoi żeby wiedzieć gdzie samemu stanąć.Personel a właściwie 1 pani z obsługi i 1 z kasy nie jest w stanie pomóc a snujące się po banku pozostałe pravcownice ,przemykające od jednych drzwi do drugich tym bardziej nie udzielają info.Tylko raz zdarzyło mi się ,że dokonując przelewu do innego banku pracownica załatwiła wszystko w systemie w każdym innym przypadku musze ywpełniać sama jakieś druczki ,które i tak są przepisywane do systemu.Wystrój placówki bardzo schludny,czysto niemniej jednak jakośc obsługi dyskfalifikuje ten bank na całej lini.Jedynym powodem dla ,którego w dalszym ciągu jestem klientką tego banku to fakt,iż pracują obok więc w godzinach pracy mogę wyjść a nie mam czasu i otworzyć konta w innym banku.

MONIKA_923

25.11.2009

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Warszawa, Komisji Edukacji Narodowej 95

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi