Opinia użytkownika: MONIKA_923
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Pierwsza zasadnicza sprawa ,uważam że skoro placówka działa od godz. 10:00 to punktualnie o tej godzinie drzwI powinny być otwarte a stoiska przygotowane do obsługi klientów.Rzadko kiedy taka sytuacja ma miejsce przeważnie na 3 stanowiska obsługi działa 1 co powoduje potworne kolejki.Powstaje zamiesznie bo działa też tylko jedno jedyne stanowisko kasowe.Kolejki się krzyżują bo ludzie nie wiedzą gdzie się ustawiać.Tym bardziej ,że jak ktoś ma do załatwienia sprawę w kasie i obsłudze klienta zajmuje miejsce w obu kolejkach celem zaoszczędzenia czasu.Nowa osoba wchodząca do banku najpierw musi pytać ludzie gdzie kto stoi żeby wiedzieć gdzie samemu stanąć.Personel a właściwie 1 pani z obsługi i 1 z kasy nie jest w stanie pomóc a snujące się po banku pozostałe pravcownice ,przemykające od jednych drzwi do drugich tym bardziej nie udzielają info.Tylko raz zdarzyło mi się ,że dokonując przelewu do innego banku pracownica załatwiła wszystko w systemie w każdym innym przypadku musze ywpełniać sama jakieś druczki ,które i tak są przepisywane do systemu.Wystrój placówki bardzo schludny,czysto niemniej jednak jakośc obsługi dyskfalifikuje ten bank na całej lini.Jedynym powodem dla ,którego w dalszym ciągu jestem klientką tego banku to fakt,iż pracują obok więc w godzinach pracy mogę wyjść a nie mam czasu i otworzyć konta w innym banku.