Opinia użytkownika: MONIKA_923
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: CHCIAŁAM UZYSKAĆ INFORMACJE NA TEMAT SZKODY ,KTÓRĄ CHCIAŁAM ZGŁOSIĆ.CAŁĄ WIECZNOŚĆ WISIAŁAM N SŁUCHAWCE ZANIM POŁĄCZYŁAM SIĘ Z KONSULTANTEM.ROZMOWA WYGLĄDAŁA JAKBYM ROZMAWIAŁA Z KIMŚ PO CHIŃSKU .OSOBA W OGÓLE NIE UMIAŁA MI POMÓC JA SWOJE ONA SWOJE OKAZUJE SIĘ ,ŻE ŻEBY ZGŁOSIĆ SZKODĘ W MOIM SAMOCHODZIE MUSZĘ MIEĆ ZDJĘCIA ZROBIONE PRZEZ AGENTA KTÓRE I TAK NIE BYŁY UWZGLĘDNIONE NA DALSZYM ETAPIE POSTĘPOWANIA I TO WŁAŚNIE CHCIAŁAM WYJAŚNIĆ PO CO KTOŚ ROBIŁ ZDJĘCIA SKORO I TAK MAM DOSTARCZAĆ JAKIEŚ DANE Z SALONU.BRAK JASNO POSTAWIONYCH ŻĄDAŃ OFERTA MNIE ROZCZAROWAŁA , STRASZNIE DŁUGO CZEKAŁAM NA WYJAŚNIENIE SPRAWY .WIĘKSZOŚĆ OSÓB Z KTÓRYMI SIĘ ZETKNĘŁAM ROZMAWIAŁA ZE MNĄ TAK JAKBYM BYŁA GORSZYM CZŁOWIEKIEM BO NIE ZNAM ICH ŻARGONU ZAWODOWEGO I NIE JEST DLA M,NIE OCZYWISTYM TO CO DLA PRACOWNIKÓW PZU.