Po wejściu do sklepu i obejściu większości półek można było stwierdzić, że ktoś wykonał i wykonywał kawał dobrej pracy ponieważ półki były pełne towaru i mimo sporego ruchu pracownicy dokładający towar potrafili zapewnić odpowiednie warunki na półkach tzn ilość i jakość asortymentu. Sklep był czysty gdzie nie gdzie widoczne były ślady butów ale były one znikome. Sprzedawcy nie będący na kasie w danym momencie potrafili pomóc klientom zarówno informacyjnie jak i w wyborze. Trochę niepokojące mogły być stroje personelu, po, których widać było, że trochę są już przyniszczone. Kasierka mnie obsługująca każdego klienta traktowała inaczej ale w dobrym tego słowie znaczeniu używała często zwrotów grzecznościowych. Obsługa była płynna i miła . Ocena 2 z tendencją w stronę 3 gdyby personel i kierownictwo bardziej dbało o wygląd pracowników może mogło by być 3 z tendencją na 4
Stacja paliw była wysprzątana a jedna z pań sprzedawczyń w wolnym czasie sprawdzała porządek w łazience oraz zmywała podłogę.W danym okresie na sieci tych stacji rozpoczęła się nowa promocja o której żaden pracownik nie wiedział bądź nie chciał wiedzieć a już na pewno nie informował o tym klientów. obsługa nie potrafiła wysłuchać zamówienia klienta oraz rozmawiała miedzy sobą na inne tematy niż te związane z pracą unikając wręcz obsługi klientów. Ubiór personelu nie budził żadnych zastrzeżeń.Oferta cenowa poza promocjami stała dobrze opisana, półki pełne towarów. Czas obsługi był bardzo dynamiczny a nawet za dla jednego z klientów podczas gdy drugi klient był obsługiwany bardzo wolno. Ocena 1 prawie 2 za porządek i odpowiedni ubiór. Każdy klient był traktowany inaczej ale powinno być to na zasadzie typu uśmiech i coś dodatkowego zaproponowanego a nie jeżeli chodzi o szybkość obsługi.
Na sklepi jak również na placu dookoła niego panował dość duży ruch. Czynne były 4 na pięć kas co mimo wszystko nie zawsze pomagało w obniżeniu czasu oczekiwania przed kasą. Niektóre produkty stały w sposób nie uporządkowany oraz poza swoim prawidłowym miejscem. Pracownicy dokładający towar nie potrafili zawsze dokładnie udzielić informacji dla klientów co gdzie się znajduje. Pani która odsługiwała paleciak mało brakowało a staranowała by nie klientów. Warto dodać że mimo wyżej wymienionego lekkiego nieładu towar był dokładany i było go w odpowiednie ilości na półkach. Po podejściu do kasy dało się zauważyć, że pani obsługująca był przytłoczona obowiązkiem obsługi klienta. Kasierka szybko i sprawnie policzyła produkty oraz nabiła je na kasę oraz powiedziała kwotę należności. Gdy spytałem się czy można płacić kartą nie była zadowolona i zaczęła szukać wymówki abym zapłacił gotówką ( a gdybym jej nie miał??). Po wydaniu reszty usłyszałem jedynie do widzenia. Pani sprzedawca krótko mówiąc zajmowała się jak maszyna żeby szybko pozbyć się klientów.
Pracownicy stacji paliw posiadają wiedzę co do znajomości obsługi klientów, posiadają dużą kulturę osobistą. Warto zauważyć drobne problemy z obsługą kart płatniczych. Pracownicy na zmianie ubrani są w jednakowe stroje, które są czyste. Sklep jest posprzątany a towary poukładane odpowiednio. zastrzeżenia co do czystości toalety.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.