Udałam się do sklepu w celu zakupu kanapy. Obsługa sklepu niezbyt nachalna, raczej niezbyt pomocna w wyborze asortymentu. Gdy już doszło do sfinalizowania transakcji udzielono mi wystarczających informacji, dobry kontakt telefoniczny. Jednakże pufę otrzymałam uszkodzoną /dostawa z fabryki/. W sklepie wymieniono mi uszkodzony towar od ręki bez zbędnych formalności.
Przy kasie bardzo miła obsługa. Pani bardzo chętnie udziela rad, informuje
o przysugująch nas prawach. Jednak na sklepie nie można dostrzec
pracownika, który pomogłby w wyborze obuwia i udzielił rad i informacji
o produkcie, który nas interesuje. Moim zdaniem na takiej powierzchni
najmniej dwóch pracownikó powinno być do dyspozycji klientów.
Bardzo lubię ten bank. Atmosfera jaka tam panuje daje poczucie bezpieczeństwa. Panie, które tam pracują są kompetentne. Służą poradą, rozmowa z nimi jest wyjątkowa. Nie wyczuwa się nachalności, a oferty, które
są przekazywane to są w sposób delikatny. Nic nie jest narzucane, że te produkty nie są wyjątkowe, ale jest to rzeczowa informacja, którą można przemyśleć i dopiero podjąć decyzje.
W Castoramie pracownicy są widoczni, bez problemu wskażą w jakim kierunku udać się aby odszukać dany dział. Mój zakup był na podstawie faktury proforma. Muszę kupić kompresor, jest ale nazwa brzmi sprężarka. Pracownik
sporządził wyjaśnienie do faktury, w którym wszystko dokładnie opisał. W kasie zostałam bardzo sprawnie obsłużona. Pani, która wystawiła mi fakturę bardzo profesjonalna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.