Opinie użytkownika (9)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MIKA_5

04.07.2017

Wiener (dawniej Gothaer)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MIKA_5

04.07.2017

TUI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MIKA_5

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy byłam mile zaskoczona załatwiając sprawę w Wydziale Komunikacji w Łańcucie. Po pierwsze brak kolejki - urzędniczka czekała na petenta. Bardzo szybko przygotowano dla mnie dokumenty i całą sprawę załatwiłam w przeciągu 15 minut. Poza tym bardzo ładne nowoczesne wnętrze niedawno remontowane i jest efekt. Nie podobało mi się tylko to, że pracownicy załatwiając petentów podjadają kanapki - jak było podczas mojej wizyty.

MIKA_5

21.02.2010

Starostwo Powiatowe w Łańcucie

Placówka

Łańcut, Mickiewicza

Nie zgadzam się (16)
Potrzebowałam nowego żelazka,...
Potrzebowałam nowego żelazka, a nie byłam zdecydowana co do firmy i modelu. Po kilku wizytach w sklepach z takim asortymentem trafiłam do sklepu Mix Electronics. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Od wejścia wita się z klientem okazując mu zainteresowanie i chęć pomocy. Zakupiłam żelazko, które polecił mi sprzedawca zdając się całkowicie na jego opinię co do zalet produktu. Co mnie zadziwiło, gdyż nigdy jeszcze nie spotkałam się z tym, sprzedawca wyjaśnił mi w kilku zdaniach jak się posługiwać produktem, jak czyścić itd. Chociaż wszystko to było przecież zapisane w instrukcji obsługi. Polecam ten sklep ze względu na kompetentną obsługę, ceny towarów i dostępność (jeżeli czegoś akurat nie ma w sklepie w ciągu kilku dni zostaje sprowadzone). A poza tym artykuły tzw."dużego AGD" są przywożone do domu przez bardzo miłego Pana.

MIKA_5

28.01.2010

Mix electronics

Placówka

Łańcut, UL.FARNA 1

Nie zgadzam się (21)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Klientko. Dziękujemy, że oceniła nas Pani tak wysoko. Życzymy zadowolenia z użytkowania zakupionego żelazka, mamy nadzieję, że spełni Pani oczekiwania. Zapraszamy ponownie!
Zdecydowałam się na...
Zdecydowałam się na ubezpieczenie zakupionego pojazdu w PZU. Wszystkie formalności załatwiłam na miejscu w ciągu niespełna 20 minut. Obsługa szybka - akurat nie było dużo klientów, a zarazem kompetentna. Pani wyszukała mi wszystkie dostępne dla mnie zniżki plus dodatkowo 20 % za przystąpienie do ubezpieczenia w PZU ( ale to chyba jest aktualna promocja). Zdziwiło mnie to trochę, bo zwykle omijałam PZU ze względu na wysokość składki, a tu taka niespodzianka. Personel miły i pomocny. Pracują tu panie w różnym wieku, ubrane bardzo elegancko. Choć makijaż i fryzura Pani, która akurat załatwiała moją sprawę bardziej nadawał się chyba na imprezę karnawałową niż do pracy, ale to może być tylko moje zdanie.

MIKA_5

26.01.2010

PZU

Placówka

Łańcut, ul. 3 Maja 13

Nie zgadzam się (13)
Była dość wczesna...
Była dość wczesna pora więc i klientów w sklepie nie było wieku. Sklep ten odwiedzam sporadycznie . Jest on duży, choć gdzieniegdzie ciężko jest się rozminąć z drugim wózkiem. Asortyment bogaty - sklep posiada w ofercie zarówno artykuły spożywcze jak i przemysłowe w dość przystępnych cenach. Przy stoisku z wędlinami nie było kolejki więc byłam szybko obsłużona. Przy kasie nie było klientów, kasjerka czekała na mnie. Na moje "Dzień dobry" pani nic nie odpowiedziała. Skasowała szybko moje zakupy, wydała resztę i rzuciła razem z paragonem bez słowa w moją stronę. Zebrałam więc zakupy i pieniądze i jakby wypadało w tej sytuacji powiedziałam "Dziękuję i do widzenia". Kasjerka nie odezwała się ani słowem. Zakupy te załatwiłam szybko, choć Pani w kasie mogłaby być bardziej kontaktowa. Poza tym wózki sklepowe, do których klienci wkładają artykuły spożywcze wymagają umycia. Gołym okiem widać, że chyba pierwszy raz od nowości.

MIKA_5

15.01.2010

Bazar u Wojciecha

Placówka

Łańcut, Piłsudskiego 70 23

Nie zgadzam się (36)
Udałam się do...
Udałam się do PZU w celu wybrania zaświadczenia o przebiegu ubezpieczenia komunikacyjnego. Gdy weszłam do pokoju Pani od razu zainteresowała się moją osobą i celem wizyty. Zostałam poinformowana gdzie mogę owe zaświadczenie uzyskać. Ponadto zapytałam jeszcze o wysokość ubezpieczenia OC dla dopiero co zakupionego przeze mnie pojazdu. Pani w sposób bardzo miły udzieliła mi kompletnej informacji, wyszukując przy tym wszelakie zniżki z jakich mogłabym skorzystać decydując się na PZU. Zaświadczenie uzyskałam w bardzo krótkim czasie. Bardzo miła i szybka obsługa. Widać,że zależy im na każdym kliencie.

MIKA_5

15.01.2010

PZU

Placówka

Łańcut, ul. 3 Maja 13

Nie zgadzam się (28)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Urzędu Skarbowego w celu zasięgnięcia informacji na temat sposobu rejestracji sprzedaży napojów alkoholowych i rozliczenia tejże sprzedaży. Od momentu wejścia do właściwego pokoju czułam się jak intruz, który swoją osobą przeszkadza pracownikom. Udzielono mi zdawkowej odpowiedzi i nie dowiedziałam się nic nowego ponad to , co już było mi wiadome. Na koniec Pan urzędnik odesłał mnie do przepisów, które trzeba by poczytać (jak sam stwierdził) i polecił numer bezpłatnej infolinii. Urzędnik rozmawiał ze mną w sposób miły i kulturalny, lecz nie udzielił mi wyczerpującej informacji dotyczącej mojej sprawy. Nie wykazał należytego zaangażowania, jakiego oczekiwałam idąc z moim zapytaniem do właściwej instytucji.

MIKA_5

17.12.2009

Urząd Skarbowy w Łańcucie

Placówka

Łańcut, ul. Piłsudskiego

Nie zgadzam się (12)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi