Opinie użytkownika (5)

W dniu 22.12...
W dniu 22.12 udałem się do oddziału firmy PZU w celu poznania oferty ubezpieczenia samochodu OC, gdyż dotychczasowe ubezpieczenie powoli mi wygasa. Obsługiwała mnie bardzo miła pani, która chciała zrobić wszystko żebym przeszedł od dotychczaswego ubezpieczyciela czyli HDI Asekuracja do PZU jednak oferta była dla mnie niekorzystna. Do tej pory roczne ubezpieczenie mojego auta wynosiło 364 pln a pani w PZU przy moich 60 % zniżkach zaoferowała mi to samo ubezpieczenie za 574 pln. Tłumaczyła mi, ze w tym roku podnieśli składki i stąd taka różnica w cenie ubezpieczenia ale ja przy niej zadzwoniłem do HDI i zapytałem ile będę płacił jak przedłużę umoe o kolejny rok. Wyszło, że w PZU musiałbym zapłacić 200 pln więcej więc podziękowałem miłej pani. Oddział bardzo czysty, obsługa miła i kompetentna jednak oferta konkurencji dużo korzystniejsza dlatego póki co nie skorzystam z usług firmy PZU. Wizyta trwała ok 30 minut.

MARIUSZ_230

23.12.2009

PZU

Placówka

Lublin, ul. Turystyczna 44d

Nie zgadzam się (22)
Witam, chciałbym opisać...
Witam, chciałbym opisać moją ostatnią wizytę w banku. Miałem do spłacenia kartę kredytową i to był ostatni dzień kiedy mogłem to zrobić bez odsetek. Ponieważ jestem mężczyzną pracującym, to nie miałem kiedy wcześniej tego zrobić. Wyszedłem w przerwie od pracy, bo pomyślałem, że szybko załatwię sprawę. Po wejściu do banku ok godz. 13:20 zostałem miło zaskoczony, gdyż przy okienku do k asy stały tylko 2 osoby. Reszta banku pusta, siedzi czterech konsultantów i czekają na klientów. Przy okienku kasowym stoi pan i wykłuca się z kasjerką o to, skąd mu przyszła opłata 50 pln. Więc pani w kasie grzecznie tłumaczy, że na spłatę zadłużenia karty ma 51 dni i po tym terminie jest opłata karna w wysokości 50 pln. Pan nie mógł tego zrozumieć więc rozmowa się przeciągała i zrobiła się kolejka do kasy ok 7-8 osób. Trochę się zdenerwowałem tym, że kasjerka widząc kolejkę nie zaprosiła pana na obsługę klienta czyli tam gdzie siedziało wciąż wolnych czterech pracowników tylko usilnie próbowała mu wytłumaczyć to czego on nie mógł pojąć. I tak zamiast załatwić sprawę w kilka minut straciłem 20 minut z mojej cennej przerwy od pracy. Postanowiłem, że następnym razem spłacę kartę przez internet.

MARIUSZ_230

19.12.2009

Bank BPH

Placówka

Lublin, Królewska 15

Nie zgadzam się (15)
Był poniedziałek, zbliżały...
Był poniedziałek, zbliżały się urodziny mojej ukochanej. Postanowiłem udać się na rekonesans do sklepu z bielizną. Poszedłem do Tesco i znalazłem firmowy sklep Triumph'a. Wszedłem i miła pani powitała mnie z uśmiechem na twarzy i od razu zaproponowała pomoc. Powiedziałem, że szukam bielizny na prezent, ona zapytała jaką kwotę chcę przeznaczyć na ten zakup. Powiedziałem, że ok. 150 pln i zaczęła pokazywać mi różne wzory. Zapytała o rozmiar miseczki mojej ukochanej no i zrobił się problem, wstyd przyznać ale nie wiedziałem czy to 75 B czy C. Ekspedientka doradzała, aby kupić koszulę nocną tam nie są potrzebne dokładne wymiary, ale ja sobie juz wmówiłem, że to musi być blielizna. Pani zaproponowała mi nawet droższą niż miałem zamiar kupić i powiedziała, że da mi rabat na ten komplet. Ustaliliśmy, że ja się dowiem jaki rozmiar miseczki mnie interesuje i przyjdę po zakup. Jedyne co mi przeszkadzało w wizycie, to brak dążenia do finalizacji sprzedaży. Trochę za duży i zbyt różnorodny asortyment proponowała co zrobiło mi trochę zamieszania w głowie. Wydaje mi się, że sprzedawca za bardzo nastawiony na informacje a za mało na srzpedaż. Ogólnie bardzo miła wizyta, sympatyczna i pomocna ekspedientka w sklepie czysto i przytulnie. Na pewno tam wróce kupić wypatrzony prezent.

MARIUSZ_230

08.12.2009

Triumph

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (35)
Chcę przenieść swój...
Chcę przenieść swój numer telefonu komórkowego do innej sieci i w celu uzyskania informacji na ten temat udałem się do salonu firmowego Plus w Lublinie. Z zewnątrz salon wygląda ładnie jest czysto w okolicach salonu, szyby w oknach umyte. Wchodzę do środka i błyskawicznie zauważa mnie osoba z recepcji witając w uśmiechem na twarzy i pytając czy w czymś pomóc. Opisałem po krótce informację jakie chciałbym uzyskać i skierowano mnie do stanowiska sprzedaży. Pracownik najpierw zrobił analizę moich potrzeb a następnie przedstawił mi obecne promocje i wyjaśnił cały proces przeniesienia numeru. Handlowiec był rzeczowy, dobrze znał ofertę i potrafił pokonać moje obiekcje. Na koniec wręczył mi swoją wizytówkę i powiedział, że w razie wątpliwości mogę do niego dzwonić. Wszyscy pracownicy salonu ubrani byli w jednakowe służbowe stroje, w salonie czysto w tle gra spokojna muzyka. Atmosfera bardzo miła, pracownicy konkretni i zorganizowani. Gdybym był zdecydowany podpisać jakąś umowę na pewno bym to zrobił w tym salonie. Ocena salonu bardzo dobra.

MARIUSZ_230

10.10.2009

PLUS

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 5

Nie zgadzam się (19)
Okolice sklepu odbieram...
Okolice sklepu odbieram bardzo pozytywnie, czysto w obrębie sklepu, duży parking miejsce dla inwalidy, postój taksówek. W środku bardzo ładnie i miło, czysto, gra muzyka, jest klimatyzacja (na dworze 30 stopni:)). Duży asortyment wszystkie działy czytelnie opisane na wiszących tablicach (łatwo znalezc to co nas interesuje). Zatrzymałem się przy dziale z Car Audio. Po kilku minutach (ok 5 ) podszedł do mnie doradca i spytał czy może mi pomóc. Powiedziałem, ze mam zamiar kupic dobre radio samochodowe z głośnikami. Najpierw zbadał moje potrzeby, wypytał mnie dokładnie co by mnie interesowało i w jakim przedziale cenowym. Zaprezentował 3 modele sprzętu i szczegółowo mi je opisał. Wydawał się zaangażowany i chętny do pomocy. Po chwili powiedziałem, ze musze się jeszcze zastanowić. Powiedział mi, ze jesli nie posiadam takiej gotówki to jest możliwość wzięcia sprzętu na raty. podziękowałem mu za wyczerpujące informacje a on zaprosił mnie ponownie. Bardzo miła i fachowa obsługa. Wszyscy doradcy mają jednolite czyste stroje. Każdy stoi przy swoim dziale i służy pomocą. Byłem bardzo zadowolony z wizyty w sklepie i na pewno wrócę jesli bede miał potrzebe zakupu jakiegos asortymentu.

MARIUSZ_230

20.07.2009

Media Markt

Placówka

Lublin, Ul. Tomasza Zana 31

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi