Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: MARIUSZ_230

Dotycząca firmy: Bank BPH

Treść opinii: Witam, chciałbym opisać moją ostatnią wizytę w banku. Miałem do spłacenia kartę kredytową i to był ostatni dzień kiedy mogłem to zrobić bez odsetek. Ponieważ jestem mężczyzną pracującym, to nie miałem kiedy wcześniej tego zrobić. Wyszedłem w przerwie od pracy, bo pomyślałem, że szybko załatwię sprawę. Po wejściu do banku ok godz. 13:20 zostałem miło zaskoczony, gdyż przy okienku do k asy stały tylko 2 osoby. Reszta banku pusta, siedzi czterech konsultantów i czekają na klientów. Przy okienku kasowym stoi pan i wykłuca się z kasjerką o to, skąd mu przyszła opłata 50 pln. Więc pani w kasie grzecznie tłumaczy, że na spłatę zadłużenia karty ma 51 dni i po tym terminie jest opłata karna w wysokości 50 pln. Pan nie mógł tego zrozumieć więc rozmowa się przeciągała i zrobiła się kolejka do kasy ok 7-8 osób. Trochę się zdenerwowałem tym, że kasjerka widząc kolejkę nie zaprosiła pana na obsługę klienta czyli tam gdzie siedziało wciąż wolnych czterech pracowników tylko usilnie próbowała mu wytłumaczyć to czego on nie mógł pojąć. I tak zamiast załatwić sprawę w kilka minut straciłem 20 minut z mojej cennej przerwy od pracy. Postanowiłem, że następnym razem spłacę kartę przez internet.