Podczas mojej wizyty w sklepie był duży ruch. Odbywała się akcja wyprzedażowa. Zainteresowałam się obuwiem - sandałki. Poprosiłam Pracownicę o informację czy dostanę poszukiwany rozmiar. Odpowiedziała mi zdawkowo że jest wyprzedaż i skoro nie ma tego rozmiaru na wystawie to nie ma innego. Zaczęłam przeglądać inne buty typu sandałki w poszukiwaniu rozmiaru i wtedy podeszła do mnie druga Pracownica sklepu. Była bardzo życzliwa, pomocna i zaangażowana. Bardzo trafnie doradzała i proponowała mi przymierzenie butów o których nawet nie myślałam żeby je mierzyć. Jej wiedza i wyczucie mody było rewaluacyjne. Dodatkowo umiała prowadzić luźna rozmowę na temat dziecka które było ze mną. Żartowała i była uśmiechnięta.
Podczas zakupów Pracownicy byli bardzo uprzejmi. Chętnie udzielali pomocy i angażowali się w wybór produktu. Zachęcali do aktualnych promocji w sklepie. Widać było, że pracownicy znają asortyment i zastosowanie poszczególnych kosmetyków.
Podczas zakupów Pracownicy sklepu byli zajęci głównie układaniem towaru. Rzeczywiście sklep sprawiał schludne wrażenie. Jednak obsługa była zajęta głównie czynnościami porządkowymi. Pracownik poproszony o pomoc nie angażował się w sprzedaż i potrzeby Klienta. Chciał jak najszybciej wrócić do czynności porządkowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.