Opinie użytkownika (5)

W dniu 14...
W dniu 14 kwietnia 2009 roku skontaktowałam się z infolinią mBanku w celu rezygnacji z karty kredytowej, którą rok wcześniej założyłam. 15.04 mijał dokładnie rok mojej karty i chciałam z niej zrezygnować, by nie ponosić opłaty rocznej za kartę. Na infolinii Konsultantka poinformowała mnie, że już nie zdążę uniknąć opłaty, ponieważ ona już została mi naliczona. W związku z powyższym pozostałam posiadaczem karty, bo i tak już naliczono mi opłatę. Po jakimś czasie okazało się, że Konsultantka wprowadziła mnie w błąd, ponieważ opłatę za posiadanie karty naliczono mi dopiero dwa miesiące później, a co za tym idzie, gdy dzwoniłam do mBanku mogłam spokojnie zrezygnować z karty bez ponoszenia kosztów. Czułam się i czuję do tej pory oszukana przez Bank i naciągnięta na opłatę za kartę, której nie używam w kwocie 50 pln. Ogólnie Konsultantka bardzo miła, ale niekompetentna. Chyba, że jej działanie było celowe.

MAGDALENA_1158

09.12.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (31)
22.12.2021
Odpowiedź firmy
Witam, na wstępie chcielibyśmy podziękować Pani za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami na temat Pani kontaktu z mLinią. Jednocześnie pragniemy Panią przeprosić za zaistniałą sytuację i zapewnić, iż cały czas dokładamy wszelkich starań, aby kompetencja i wiedza pracowników mLinii spełniała najwyższe wymagania naszych klientów. Chcielibyśmy również przypomnieć, iż wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami są nagrywane między innymi po to, aby w przypadku podobnym do tego, który Pani opisała, była możliwość podjęcia działań naprawczych, w związku z czym proponuję złożenie reklamacji na zaistniałą sytuację. Reklamacje może Pani złożyć podczas kontaktu z mLinią pod nr tel 0801300800 lub 0426300800 bądź też drogą mailową (kontakt@mbank.pl). Jeżeli wybierze Pani drogę mailową proszę w treści maila podać dane, które pozwolą na identyfikacje (imię, nazwisko, numer Pani rachunku), dokładny opis sytuacji jak również pani roszczenia. Mamy nadzieję, że dalsze kontakty z Bankiem pozwolą Pani czerpać satysfakcję nie tylko z korzyści finansowych, ale również z jakości obsługi. Pozdrawiam. Dominika Krynke-Michalec. mBank
W dniu 29...
W dniu 29 listopada udałam się wraz z przyjaciółką do restauracji Grycan mieszczącej się w Focus Mall w Bydgoszczy na lody. Gdy tylko zajęłyśmy miejsce przy stoliku, od razu zostałyśmy zauważone przez personel restauracji. Natychmiast podeszła do nas jedna z Pań, przywitała nas i wręczyła nam menu. Po kilku minutach ta sama Pani wróciła do nas z pytaniem, czy może już przyjąć zamówienie. Realizacja złożonego przez nas zamówienia była niemal błyskawiczna i już po chwili mogłyśmy delektować się Przysmakiem Grycana. Jak tylko skończyłyśmy pojawiła się znów ta sama Pani z obsługi z pytaniem, czy może jeszcze coś podać. Podziękowałyśmy i poprosiłyśmy o rachunek. Pani przyniosła rachunek na metalowej tacce, po czym oddaliła się za ladę. Zostawiłyśmy pieniądze wraz z napiwkiem na tacce i oddaliłyśmy się z restauracji. Ogólne wrażenie z mojej wizyty w tej restauracji jest bardzo dobre. Obsługa miła i sympatyczna. Stoliki czyste, od razu po wyjściu klientów sprzątane. Restauracja urocza, ładnie oświetlona i zachęcająca ekspozycją.

MAGDALENA_1158

30.11.2009

GRYCAN

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (17)
W dniu 28...
W dniu 28 listopada odwiedziłam Salon Firmowy Plus Gsm w Bydgoszczy w celu zakupu usługi Iplus dla osoby indywidualnej. Zostałam obsłużona w sposób profesjonalny. Sprzedawca przywitał mnie grzecznie i od razu zaprosił do stanowiska obsługi. Usiadł dopiero wtedy, gdy ja zajęłam miejsce. Spytał czy może zadać mi kilka pytań w celu dobrania najlepszej oferty. Po skończonym "wywiadzie" krótko podsumował zdobytą widzę, zaprezentował interesujący mnie modem i przeszliśmy do finalizacji. Podpisanie umowy odbyło się bardzo sprawnie. Później zostałam poproszona o podejście do kasy w celu uregulowania należności za modem. Powróciłam do stanowiska sprzedaży, gdzie czekał już na mnie spakowany w reklamówkę firmową sprzęt. Sprzedawca podziękował mi za udaną transakcję i miło pożegnał wręczając swoją wizytówkę. Jestem zachwycona jakością obsługi w tym Salonie, ponieważ czułam się naprawdę wyjątkowo. Sam solon bardzo zadbany i czysty, choć troszkę mały jak na Salon Firmowy. Materiały raklamowe poprawnie ułożone, a ekspozyzja telefonów wzorowa. Chętnie wrócę jeszcze do tego salonu, gdy będę chciała podpisać kolejną umowę.

MAGDALENA_1158

30.11.2009

PLUS

Placówka

Bydgoszcz, Gdańska 65

Nie zgadzam się (25)
W dniu 26...
W dniu 26 listopada odwiedziłam sklep La Vantil w Galerii Glinki w Bydgoszczy. Mimo, iż moja wizyta w tym sklepie odbyła sie krótko przed zamknięciem, to jednak zostałam obsłużona profesjonalnie. Pani, która przywitała mnie od wejścia z uśmiechem, zaraz zapytała czy szukam czegoś konkretnego i czy może mi pomóc. Doradziła przy wyborze towaru, jak również zaproponowała dokupienie do kompletu majtek. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi w tym sklepie i z miłą chęcią do niego wrócę. Dodam tylko, że opuszczałam sklep już po godzinie zamknięcia, ale mimo wszystko nie dało się odczuć żadnego zniechęcenia ze strony personelu. Przeciwnie, ekspedientka odprowadziła mnie do drzwi i sympatycznie pożegnała zapraszając ponownie. Sklep bardzo zadbany, czysty i ładnie oświetlony. Bardzo dyży wybór towaru na każdą kieszeń i mnóstwo dobrze widocznych, zachęcających promocji.

MAGDALENA_1158

28.11.2009

La Vantil

Placówka

Bydgoszcz, Al. Jana Pawła II 115

Nie zgadzam się (26)
W dniu 26...
W dniu 26 listopada około godziny 17:40 odwiedziłam dobrze mi znany sklep Pretty Girl w C.H.Focus Mall w Bydgoszczy. Ku memu zdziwieniu, po wejściu do sklepu jedyna osoba z obsługi mnie w ogóle nie zauważyła. Nawet nie odpowiedziała "dzień dobry". Wszystko za sprawą prowadzonej i nieprzerwanej rozmowy telefonicznej. Oglądałam asortyment znajdujący się w sklepie około 10 minut, lecz ekspedientka nie raczyła zakończyć prowadzonej rozmowy. W końcu zdecydowałam się na opuszczenie sklepu rezygnując tym samym z chęci zakupu wybranego przeze mnie towaru. Sklep ogólnie schludny i czysty, towar rozmieszczony nienagannie i w dodatku w przystępnych cenach. Dużo ciekawych,dobrze wyeksponowanych przecen. Niestety obsługa jak dla mnie żadna. Myślę, że nie wrócę już do tego sklepu.

MAGDALENA_1158

28.11.2009

Pretty Girl

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi