Opinia użytkownika: MAGDALENA_1158
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W dniu 14 kwietnia 2009 roku skontaktowałam się z infolinią mBanku w celu rezygnacji z karty kredytowej, którą rok wcześniej założyłam. 15.04 mijał dokładnie rok mojej karty i chciałam z niej zrezygnować, by nie ponosić opłaty rocznej za kartę. Na infolinii Konsultantka poinformowała mnie, że już nie zdążę uniknąć opłaty, ponieważ ona już została mi naliczona. W związku z powyższym pozostałam posiadaczem karty, bo i tak już naliczono mi opłatę. Po jakimś czasie okazało się, że Konsultantka wprowadziła mnie w błąd, ponieważ opłatę za posiadanie karty naliczono mi dopiero dwa miesiące później, a co za tym idzie, gdy dzwoniłam do mBanku mogłam spokojnie zrezygnować z karty bez ponoszenia kosztów. Czułam się i czuję do tej pory oszukana przez Bank i naciągnięta na opłatę za kartę, której nie używam w kwocie 50 pln. Ogólnie Konsultantka bardzo miła, ale niekompetentna. Chyba, że jej działanie było celowe.