Opinie użytkownika (3)

Korzystam z usług...
Korzystam z usług tego oddziału juz jakiś czas i zawsze obsługa jest miła i kompetentna. Na poczatku miesiąca czerwca byłam z mężem, który brał szybką pożyczkę gotówkową. I rzeczywiście okazało się, że pieniadze mozna uzyskać szybko i bez problemów zgodnie z ofertą widniejaca w internecie. Wczesniej dzwonilismy do kilku banków, które proponowały podone warunki, a podczas rozmowy okazywało się zupełnie coś innego. Pani obsługująca męża była miła i pomocna w wypełnianiu dokumentów. Pomogła też wybrać nam najkorzystniejszą opcję.Bank ma najnizszą prowizję od udzielonego kredytu (oczywiście porównuję tylko z 4 innymi do których wykonaliśmy telefon). Formalnosci załatwione były w niespełna 20 minut. Niestety ponad drugie tyle staliśmy w kolejce do kasy, co jest odwieczną zmorą tej placówki psującą ocenę za organizację pracy. A propo interesowałam się też jakiś czas temu karta kredytową i również spotkałam się z przychylnoscią i miłą obsługą, która starała się kombinować jak może, aby klient był kontent.

MAŁGORZATA_537

29.07.2009

PKO BP

Placówka

Lublin, Zana 32a

Nie zgadzam się (27)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
TESCO-LUBLIN ul. Orkana Wybrałam...
TESCO-LUBLIN ul. Orkana Wybrałam się na szybkie zakupy do TESCO. Okazały się jednak nie takie szybkie. Przed sklepem brakuje koszyków, trzeba drałować na parking. Brak zainteresowania obsługi tym faktem. Dział mięsny kolejka- jedna osoba obsługuje stoisko mięsne i drobiowe. Druga osoba jak się domyślam odpoczywa na zapleczu. Pojawiła się na chwilę, aby zważyć sobie kawał mięsa i zniknąć znowu. Na uwagę Pana, czy ktoś jeszcze będzie obsługiwał sklepowa odpowiada niegrzecznie: „No przecież obsługuję”. Wędliny. Tu z kolei Pani nie chce sprzedać mi tych plasterków wędliny,które sobie życzę ponieważ jak twierdzi musi sprzedawać po kolei. Żenada. Na niektórych półkach (słodycze, woda gazowana) brakuje towaru. Zdarzają się ceny pod towarami nieadekwatne do leżącej powyżej rzeczy. Nauczona doświadczeniem zawsze czytam kody jak coś mi się wydaje podejrzane. Przy kasach niespodzianka. Czynnych 11 kas do każdej kolejka min 12 osób. Problem kolejek do kas jest tu nagminny. Czekam 28 minut (specjalnie sprawdzałam) przy kasie, która wydaje się najkrótsza. Plus o którym chciałam wspomnieć to reklamówki jednorazowe rozdawane jeszcze w tym sklepie, ale muszę już zdementować tę wiadomość, bo będąc tam wczoraj zauważyłam, że reklamówki znikły, podobnie jak w innych sklepach niestety.

MAŁGORZATA_537

29.07.2009

Tesco

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (27)
Oddział usytuowany w...
Oddział usytuowany w dogodnym miejscu z miłą, profesjonalną obsługą. Dodatkowo sprawę można załatwić telefonicznie lub pocztą mailową. Szybką reakcję i wyczerpującą odpowiedź otrzymałam na skrzynkę pocztową. Pomimo mojego marudzenia i kilkakrotnej zmiany zdania obsługa biura starała się być pomocna. Wyjeżdżałam do Grecji z pięcioletnim dzieckiem. Na wszystkie szczegółowe pytania dotyczące warunków w hotelach, miejscowości do której jadę oraz proponowanych wycieczek otrzymałam wyczerpującą informację, zgodną ze stanem faktycznym. Dzięki temu mogłam świadomie wybrać optymalną dla mnie ofertę. Dokładne informacje uzyskałam też na temat spotkania na lotnisku. Dzień przed wylotem odebrałam telefon, gdzie pracownik biura upewniał się czy wszystko wiem i o niczym nie zapomniałam. Minusy – problemy z wypisaniem faktury z treścią jaką życzy sobie klient. Nie jest to wina punktu sprzedaży a raczej centrali i ich komórki księgowej. Po dwóch wizytach, moim uporze i dobrej woli pracowników biura doszliśmy jednak do konsensusu. Ale nadal nie wiem dlaczego na fakturze nie może być wpisane sformułowanie „wczasy w Grecji” lub „pobyt” w odróżnieniu od wycieczek objazdowych, skoro taka informacja widnieje na stronie internetowej biura. Poza tym brak możliwości zmiany hotelu (za dopłatą w ostatniej chwili), który jest w tej samej miejscowości i są w nim wolne miejsca. Aby tego dokonać należy zrezygnować z całej oferty i wykupić nową, co wiąże się oczywiście z kosztami niewspółmiernymi do zmiany hotelu. Ale to też nie ma związku z obsługą oddziału a raczej z ogólnymi procedurami biura. Ogólne wrażenie dotyczące biura(niezależne od punktu sprzedaży) bardzo pozytywne, szczególnie jeśli chodzi o organizacje na miejscu, opiekę rezydenta i pilotów wycieczek. Było super.

MAŁGORZATA_537

03.07.2009

Rainbow

Placówka

Lublin, ul. Królewska 2

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi