Opinia użytkownika: MAŁGORZATA_537
Dotycząca firmy: Rainbow
Treść opinii: Oddział usytuowany w dogodnym miejscu z miłą, profesjonalną obsługą. Dodatkowo sprawę można załatwić telefonicznie lub pocztą mailową. Szybką reakcję i wyczerpującą odpowiedź otrzymałam na skrzynkę pocztową. Pomimo mojego marudzenia i kilkakrotnej zmiany zdania obsługa biura starała się być pomocna. Wyjeżdżałam do Grecji z pięcioletnim dzieckiem. Na wszystkie szczegółowe pytania dotyczące warunków w hotelach, miejscowości do której jadę oraz proponowanych wycieczek otrzymałam wyczerpującą informację, zgodną ze stanem faktycznym. Dzięki temu mogłam świadomie wybrać optymalną dla mnie ofertę. Dokładne informacje uzyskałam też na temat spotkania na lotnisku. Dzień przed wylotem odebrałam telefon, gdzie pracownik biura upewniał się czy wszystko wiem i o niczym nie zapomniałam. Minusy – problemy z wypisaniem faktury z treścią jaką życzy sobie klient. Nie jest to wina punktu sprzedaży a raczej centrali i ich komórki księgowej. Po dwóch wizytach, moim uporze i dobrej woli pracowników biura doszliśmy jednak do konsensusu. Ale nadal nie wiem dlaczego na fakturze nie może być wpisane sformułowanie „wczasy w Grecji” lub „pobyt” w odróżnieniu od wycieczek objazdowych, skoro taka informacja widnieje na stronie internetowej biura. Poza tym brak możliwości zmiany hotelu (za dopłatą w ostatniej chwili), który jest w tej samej miejscowości i są w nim wolne miejsca. Aby tego dokonać należy zrezygnować z całej oferty i wykupić nową, co wiąże się oczywiście z kosztami niewspółmiernymi do zmiany hotelu. Ale to też nie ma związku z obsługą oddziału a raczej z ogólnymi procedurami biura. Ogólne wrażenie dotyczące biura(niezależne od punktu sprzedaży) bardzo pozytywne, szczególnie jeśli chodzi o organizacje na miejscu, opiekę rezydenta i pilotów wycieczek. Było super.