W dniu dzisiejszym udałem się do w/w restauracji/baru. Nie po raz pierwszy napotkałem da dużą kolejkę i jedną Panią obsługującą. Przebrnięcie przez kolejkę, która jednocześnie blokuje dojście do okienka oddawania talerzy i wejście/wyjście z lokalu jest irytujące. Po ok. 2 latach "stołowania" się w tym barze mam wrażenie że pogorszyła się też jakość i smak jedzenia.
Kino i kawiarnia...rewelacyjny pomysł na połączenie. Co prawda nie byłem w kinie Awangarda, ale na temat kawiarni i herbaciarni mogę się wypowiedzieć. Niesamowity klimat, fascynujący wystrój trzech sal, a każda o innej tematyce. Wspaniałe kawy i herbaty w przystępnych jak na Stare Miast cenach. Miła i uprzejma obsługa. Bogate menu i wachlarz możliwości jakie przedstawia nam to miejsce wraz z właścicielem. Polecam zatrzymać się tam na chwilkę wytchnienia i uspokojenia bicia serca w owczym pędzie do jakiego zmuszają nas obecne czasu. Na pewno wrócę tam nie raz bo warto!
Dziś wybrałem się do Empiku w celu poszukiwania książki i dodatku do gry planszowej. Dodatku nie było, a książki nie mogłem znaleźć. Poprosiłem o pomoc jedną ze Sprzedawczyń które tam pracują o pomoc w znalezieniu książki. Pani ta bardzo miła i uśmiechnięta nie wskazała mi palcem rejonu w którym mam zacząć poszukiwania tylko poszła tam ze mną i sama odnalazła mi książkę co bardzo mi się spodobało. Po obejrzeniu książki udałem się pod kasę w celu zakupu książki i zapytania o dodatek do gry który mnie interesował. Pan który tam pracuje powiedział mi że nie wie dokładnie kiedy przyślą im te dodatki do salonu, ale bardzo precyzyjnie i spokojnie poinformował mnie o możliwości zamawiania artykułów w Empiku. Spodobał mi się też system witania klientów przez Pana ochroniarza stojącego przy wejściu. Nie czułem się przez niego obserwowany, a miło powitany przez co poczułem się swobodniej.
Wybrałem się do Centrum w celu poszukiwań koszuli do ślubu. W tymże sklepie znalazłem dwa modele odpowiadające moim preferencjom. Poprosiłem o nie abym mógł przymierzyć, po czym usłyszałem, że rozmiaru 40 nie ma żadnej z wybranych. Powiedziałem, że szkoda bo mi się bardzo podobała i w tym momencie druga Pani sprzedawczyni powiedziała że zobaczy na zapleczy i po chwili wyszła z pełną "rozmiarówką". Poprosiłem o rozmiar 40 na co Sprzedawczyni odpowiedziała że będzie za duży. Mimo to poprosiłem o ten rozmiar bo sam pracuję w Salonie z odzieżą męską. Ta sama Pani odpowiedziała mi że zmierzy mi centymetrem obwód szyi bo nie będzie rozpakowywała wszystkich koszul do mierzenia.
Zniesmaczyło mnie to i poczułem się zawiedziony, bo nie takiej obsługi spodziewałem się po Salonie Firmowym markowego sklepu. Może nie wyglądałem jak bogaty klient, ale klient to klient. I gdyby nie fakt, że ta koszula spodobała mi się bardzo to bym podziękował za niemiłą obsługę i wyszedł. W taki sposób bardzo łatwo zniechęcić i stracić klienta, bo ja już na pewno tam nie wrócę.
Strona internetowa czytelna, przejrzysta, zrozumiała i wspaniała w swej prostocie. Moim zdaniem każdy, kto nie korzysta ze sklepów internetowych po wejściu na stronę tego sklepu będzie mógł poruszać się po niej intuicyjnie. Dzięki temu jest bardzo miła optycznie i zrozumiała. Oferta jest szeroka. Wspaniale pokazane promocje oraz polecane produkty. Łatwy kontakt z działem sprzedaży.
Po przejrzeniu tego co sklep internetowy ma mi do zaoferowania znalazłem rzecz na którą w drodze eksperymentu i wypróbowania skusiłem się zamówić. Był to drobiazg za niewielkie pieniądze, ale warto było. Zdziwił mnie, ale oczywiście pozytywnie, przebieg informacji, system powiadamiania i monitoring mojego zakupu. Z przekonaniem mogę polecić ten sklep ponieważ ja sam z niego z chęcią będę korzystał.
Szanowny Kliencie.
Dziękujemy za wybór naszej oferty.
Życzymy zadowolenia z zakupu i zapraszamy do ponownych odwiedzin serwisu www.mixelectronics.pl!
Wybrałem się do...
Wybrałem się do oddziału PZU w celu zasięgnięcia informacji co mi jest potrzebne do ubezpieczenia grupowego. Pan, który się tym zajmuje udzielił mi odpowiedzi na wszystkie pytania.
Następnego dnia już przygotowany wybrałem się z listą do tego samego oddziału w celu ubezpieczenia grupy ludzi. Cały proces przebiegał sprawnie i w miłej atmosferze. Pan, który udzielał mi ubezpieczenia doradził mi jaki wariant jest dla mnie i moich znajomych najodpowiedniejszy.
Wygląd stanowiska pracy i całego oddziału oceniam jako rewelacyjny. Miła atmosfera przyjazna dla klienta, personel wyglądał schludnie i elegancko. Wszyscy byli uprzejmi i eleganccy. Do takiego miejsca wraca się z przyjemnością.
Jestem pozytywnie zaskoczony organizacją pracy w tym salonie. Na wprost wejścia znajduje się stoisko informacyjne gdzie pracownik tam usytuowany wita klientów od progu i pyta czy w czymś pomóc. Podszedłem do niego i wytłumaczyłem z czym mam problem. Pracownik ten wydrukował mi numerek i skierował do doradcy klienta. U doradcy uzyskałem kompletne informacje na dręczący mnie temat i poradę jak sobie z tym dalej poradzić i jak w przyszłości uniknąć dalszych komplikacji.
Jestem zadowolony z jakości obsługi jaką zaprezentował ten salon i z pewnością udam się tam ponownie.
Wybrałem się do salonu Orange z zamiarem dowiedzenia się szczegółów na temat oferty Orange Mix i telefonów jakie są dostępne w tej ofercie. Młody mężczyzna z którym tam rozmawiałem bez wahania i z pewnością w głosie udzielił mi wszelkich informacji...niestety nie prawdziwych jak się z czasem okazało. Głównie chodziło o ilość prezentów jakie mogłem otrzymać, termin płatności pierwszej faktury oraz przyznanie na konto pieniędzy jakie muszę zapłacić za aktywację. Po podpisaniu umowy okazało się, że trzeba poczekać na aktualizację i nie mogę telefonów odebrać tego samego dnia. Umówiliśmy się z Panem, że telefony odbierze moja dziewczyna dnia następnego. Lecz okazało się, że umowa została źle sporządzona i muszę osobiście przyjechać do salonu ponownie. Pan, który mnie obsługiwał wspominał coś o wyjeździe na szkolenie, więc domyślam się, że był to jeszcze mało doświadczony pracownik. W takiej sytuacji zastanawiam się, czy powinienem mieć żal do Niego samego o nie kompetencję, czy do kierownika salonu o pozostawienie takiego pracownika samego. Tak czy inaczej to mi zostały przekazane nie rzetelne informacje i to ja wyszedłem na tym stratnie podpisując umowę w salonie zamiast zamawiając przez internet.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.