Opinia użytkownika: Lupus
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Wybrałem się do salonu Orange z zamiarem dowiedzenia się szczegółów na temat oferty Orange Mix i telefonów jakie są dostępne w tej ofercie. Młody mężczyzna z którym tam rozmawiałem bez wahania i z pewnością w głosie udzielił mi wszelkich informacji...niestety nie prawdziwych jak się z czasem okazało. Głównie chodziło o ilość prezentów jakie mogłem otrzymać, termin płatności pierwszej faktury oraz przyznanie na konto pieniędzy jakie muszę zapłacić za aktywację. Po podpisaniu umowy okazało się, że trzeba poczekać na aktualizację i nie mogę telefonów odebrać tego samego dnia. Umówiliśmy się z Panem, że telefony odbierze moja dziewczyna dnia następnego. Lecz okazało się, że umowa została źle sporządzona i muszę osobiście przyjechać do salonu ponownie. Pan, który mnie obsługiwał wspominał coś o wyjeździe na szkolenie, więc domyślam się, że był to jeszcze mało doświadczony pracownik. W takiej sytuacji zastanawiam się, czy powinienem mieć żal do Niego samego o nie kompetencję, czy do kierownika salonu o pozostawienie takiego pracownika samego. Tak czy inaczej to mi zostały przekazane nie rzetelne informacje i to ja wyszedłem na tym stratnie podpisując umowę w salonie zamiast zamawiając przez internet.