Opinie użytkownika (2)

W dniu 7...
W dniu 7 marca 2010r. dokonałam wnikliwej oceny funkcjonowania Stacji Paliw PKN Orlen w Tucholi. Na tej podstawie oceniłam wygląd placówki, jej pracowników a także dokonałam analizy standardów obsługi klienta wynikających z wiedzy i kompetencji jej pracowników. W momencie korzystania z usług stacji byłam jedyną klientką. Pracownik będący na podjeździe był oparty o dystrybutor z paliwem przy stanowisku nr 2, natomiast ja skorzystałam ze stanowiska nr 1. Pracownik ten, nawiązał ze mną kontakt wzrokowy, po czym odwrócił głowę i stojąc bezczynnie, udawał moją nieobecność. Zatankowałam paliwo i wyczyściłam, postawioną nieopodal myjką, szyby. Pracownik nie tylko nie przywitał się ze mną ale co najważniejsze nie udzielił mi żadnej pomocy. Standard obsługi klienta przez pracownika na podjeździe i jego kompetencje oceniam na poziomie -5. Po zatankowaniu i wyczyszczeniu szyb auta weszłam na stację dokonać płatności. Pracownicy sklepu byli tak zajęci rozmową, że zauważyli mnie dopiero w momencie podejścia do lady. Pracownica sklepu nie powitała mnie. Wprowadzając zamówienie do systemu kasowego nadal rozmawiała z koleżanką obok, nie nawiązując ze mną kontaktu wzrokowego. W czasie dokonywania płatności kartą płatniczą nie odezwała się do mnie ani słowem. Brak, z jej strony, jakiegokolwiek zapytania o potwierdzenie kwoty zamówienia, możliwość posiadania karty VITAY, czy nawet wyboru formy potwierdzenia płatności. Pracownica nie złożyła żadnej propozycji skorzystania z oferowanych promocji sklepu, ani z konkretnego produktu dostosowanego do danej sytuacji i potrzeby klienta. W tym przypadku płynu do spryskiwacza szyb. Zachowanie pracownicy stacji spowodowało, że jako klientka poczułam się w perfidny sposób zignorowana. Dopełnieniem złej oceny sklepu był stojący na ladzie kubek z herbatą. Co do wyglądu pracowników nie mam zastrzeżeń, bowiem ubiór był schludny i zgodny z normami, a identyfikatory umieszczone w sposób widoczny dla klienta. Po dokonaniu płatności w kasie skorzystałam z toalety. Była ona czysta i schludna. Mydło w dozowniku było uzupełnione, jednak brakowało w podajniku papieru. Utrudnieniem z korzystania z łazienki było gaszące się światło w samej kabinie, które ponownie zapalało się w momencie wyjścia do przedsionka, w którym znajdowała się umywalka. Brak światła w nurtujący sposób utrudnił mi skorzystanie z toalety. Wychodząc z łazienki przystanęłam na minutę w sklepie w celu dokładniejszego obejrzenia asortymentu i chęci wnikliwszej analizy zachowania pracowników. Personel stacji nie zauważył mojego zainteresowania towarem i dalej zajęty był rozmową. Nie pożegnał mnie w momencie wyjścia ze sklepu. Na podstawie dokonanej analizy i obserwacji oceniam stację na bardzo niskim poziomie i wystawiam jej całościową ocenę -4.

Lucyna_50

11.03.2010

ORLEN

Placówka

Tuchola, Chojnicka 75

Nie zgadzam się (29)
Dnia 19 lutego...
Dnia 19 lutego 2010r. dokonałam oceny placówki Banku BPH. Na podstawie wnikliwej obserwacji pracy Banku i jej pracowników, przyznałam placówce ocenę 3.5. Co do wyglądu Banku i stanowisk obsługi klienta nie mam żadnych zastrzeżeń. Dokonałam również analizy oferty produktów pod względem wynikających korzyści i oceny wysokości ponoszonych kosztów: opłat i prowizji.Całościową opinię zaniżyła znikoma wiedza i kompetencje młodego pracownika banku, który (jak z mojej obserwacji wynikło)jest od niedawna nowym pracownikiem.Pracownik nie posiadał żadnego nadzoru nad wykonywaną pracą, jego wiedza na temat oferty banku była znikoma skutkiem czego jako potencjalnie "nieświadomy klient" zostałam źle poinformowana o produkcie.Pracownik wprowadził mnie w błąd dokonując analizy mojej zdolności kredytowej.

Lucyna_50

24.02.2010

Bank BPH

Placówka

Chojnice, Stary Rynek 11-13

Nie zgadzam się (34)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi