Opinia użytkownika: Lucyna_50
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Dnia 19 lutego 2010r. dokonałam oceny placówki Banku BPH. Na podstawie wnikliwej obserwacji pracy Banku i jej pracowników, przyznałam placówce ocenę 3.5. Co do wyglądu Banku i stanowisk obsługi klienta nie mam żadnych zastrzeżeń. Dokonałam również analizy oferty produktów pod względem wynikających korzyści i oceny wysokości ponoszonych kosztów: opłat i prowizji.Całościową opinię zaniżyła znikoma wiedza i kompetencje młodego pracownika banku, który (jak z mojej obserwacji wynikło)jest od niedawna nowym pracownikiem.Pracownik nie posiadał żadnego nadzoru nad wykonywaną pracą, jego wiedza na temat oferty banku była znikoma skutkiem czego jako potencjalnie "nieświadomy klient" zostałam źle poinformowana o produkcie.Pracownik wprowadził mnie w błąd dokonując analizy mojej zdolności kredytowej.