Przyszedłem do oddziału Citibank Handlowy aby zmienić moje dane adresowe. Pani w oddzoale była "średnio" uprzejma ale powiedziała, że mogę takie dane zmienić. Pani miała wiele problemów włacznie z obsługą komputera. Były problemy ponieważ Pani nie umiała wydrukować strony z nowymi danymi. Kiedy poprosiłem aby może kogoś zapytała jak to zrobić w sposób mało uprzejmy dała mi do zrozumienia, że sam sobie poradzi. Zmina danych trwała ponad 25 minut aż w końcu poprosiłem tylko o zmianę adresu korespondencyjnego bo to będzie wymagało dużo mniej zachodu.
W dniu dzisiejszym zadzownilem do UPC Telewizji Kablowej w celu zmiany usług z których korzystam. Dzowniłem 3 razy za każdym razem czekając po około 10 minut i słuchając muzyki aż zgłosi się konsultant. Niestety nikt się nie zgłosił poza automatyczną sekretarką. Poddałęm się i wysłałem maila z prośbą o szybki kontakt. Mimi całego dnia nikt się do mnie nie odezwał z firmy UPC.
Robiłem zakupy w sklepie Intermarche w Dąbrowie Górniczej. W pewnym momencie podszedłem do działu z napojami. Chciałem wybrać napój o smaku brzoskwiniowym ale nigdzie nie było ceny. Zapytałem panią sprzedającą w sklepie o cenę napoju ale powiedziała mi, że ona nie pracuje na tym dziale i "nie wie". Szukałem dalej osoby, która może mi pomóc. W końcu przyszła jakaś pani , którą poprosiłem o pomoc w ustaleniu ceny. Pani bardzo niechętnie i w sposób niemiły powiedziała mi, że cena spadła na podłogę i pewnie to jakiś inny klient ją upuścił. Powiedziałem, że może i tak było ale mimo to nie powinna być taka nieuprzejma dla mnie. Pani coś burknęła pod nosem i odeszła. Za chwilę przypadkiem usłyszałem jak ta sama pani opowiadała koleżance ze sklepu całą tą historię a jakiś (czyli ja) klient, ma "cztery oczy i nie widzi" (nosze okulary).
Zadzwoniłem na infolinię banku do mojego osobistego doradcy. Jak zwykle pani (mój osobisty doradca)nie odbierała telefonu mimo, ż jestem klientem VIP. Po nagraniu się na pocztę (poprosiłem o szybki kontakt) doradca nie oddzwoniła. Za godzinę zwowu zatelefonowałem i znowu pani nie odbiera telefonu. Po raz kolejny się nagrałem się z prośba o szybki kontakt. Za jakąś godzinę doradca do mnie oddzwoniła ale nie była kompetentna w sprawie, którą miałem załatwić więc miała się skontaktować ze swoim przełożonym i oddzwonić do mnie dzisiaj do godz. 19. Godzina 19 minęła a doradca nie oddzwoniła i nie uzyskałem żadnej potrzebnej informacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.