Opinie użytkownika (4)

Przyszedłem do oddziału...
Przyszedłem do oddziału Citibank Handlowy aby zmienić moje dane adresowe. Pani w oddzoale była "średnio" uprzejma ale powiedziała, że mogę takie dane zmienić. Pani miała wiele problemów włacznie z obsługą komputera. Były problemy ponieważ Pani nie umiała wydrukować strony z nowymi danymi. Kiedy poprosiłem aby może kogoś zapytała jak to zrobić w sposób mało uprzejmy dała mi do zrozumienia, że sam sobie poradzi. Zmina danych trwała ponad 25 minut aż w końcu poprosiłem tylko o zmianę adresu korespondencyjnego bo to będzie wymagało dużo mniej zachodu.

Leszek_8

16.10.2008

Citi Handlowy

Placówka

Dąbrowa Górnicza, 3 maja 5

Nie zgadzam się (27)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym zadzownilem do UPC Telewizji Kablowej w celu zmiany usług z których korzystam. Dzowniłem 3 razy za każdym razem czekając po około 10 minut i słuchając muzyki aż zgłosi się konsultant. Niestety nikt się nie zgłosił poza automatyczną sekretarką. Poddałęm się i wysłałem maila z prośbą o szybki kontakt. Mimi całego dnia nikt się do mnie nie odezwał z firmy UPC.

Leszek_8

30.09.2008

UPC

Placówka

Katowice, Kossutha 9

Nie zgadzam się (19)
Robiłem zakupy w...
Robiłem zakupy w sklepie Intermarche w Dąbrowie Górniczej. W pewnym momencie podszedłem do działu z napojami. Chciałem wybrać napój o smaku brzoskwiniowym ale nigdzie nie było ceny. Zapytałem panią sprzedającą w sklepie o cenę napoju ale powiedziała mi, że ona nie pracuje na tym dziale i "nie wie". Szukałem dalej osoby, która może mi pomóc. W końcu przyszła jakaś pani , którą poprosiłem o pomoc w ustaleniu ceny. Pani bardzo niechętnie i w sposób niemiły powiedziała mi, że cena spadła na podłogę i pewnie to jakiś inny klient ją upuścił. Powiedziałem, że może i tak było ale mimo to nie powinna być taka nieuprzejma dla mnie. Pani coś burknęła pod nosem i odeszła. Za chwilę przypadkiem usłyszałem jak ta sama pani opowiadała koleżance ze sklepu całą tą historię a jakiś (czyli ja) klient, ma "cztery oczy i nie widzi" (nosze okulary).

Leszek_8

18.09.2008

Intermarche

Placówka

Dąbrowa Górnicza, al. Józefa Piłsudskiego 87

Nie zgadzam się (19)
Zadzwoniłem na infolinię...
Zadzwoniłem na infolinię banku do mojego osobistego doradcy. Jak zwykle pani (mój osobisty doradca)nie odbierała telefonu mimo, ż jestem klientem VIP. Po nagraniu się na pocztę (poprosiłem o szybki kontakt) doradca nie oddzwoniła. Za godzinę zwowu zatelefonowałem i znowu pani nie odbiera telefonu. Po raz kolejny się nagrałem się z prośba o szybki kontakt. Za jakąś godzinę doradca do mnie oddzwoniła ale nie była kompetentna w sprawie, którą miałem załatwić więc miała się skontaktować ze swoim przełożonym i oddzwonić do mnie dzisiaj do godz. 19. Godzina 19 minęła a doradca nie oddzwoniła i nie uzyskałem żadnej potrzebnej informacji.

Leszek_8

18.09.2008

Pekao SA

Placówka

Warszawa, Pl. Bankowy 3/5

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi