Opinie użytkownika (5)

Bardzo młoda i...
Bardzo młoda i niestety kompletnie nieprzygotowana do wykonywania zawodu obsługa. Pani przy kasie obsługiwała klientów beztrosko żując gume. Jedną ręką obsługiwała kasę, natomiast w drugim trzymała telefon przez który prowadziłą prywatną rozmowę. Pan wykładający towar na półki też nie był zbyt zainteresowany klientami i rozładowaniem kolejki. Nie interesował się także towarem - podobnie jak koleżanka rozmawiał przez telefon.

Leszek_72

30.11.2010

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (5)
Jedyny mankament umiejscowienie...
Jedyny mankament umiejscowienie hotelowego parkingu. Lokalizacja świetna - blisko teatr, Wały Chrobrego z panoramą na miasto. Warunki hotelu na wysokim poziomie - jak na tą cenę - wyśmienite. Jedzenie w restauracji świetne. Obsługa - pełna kultura, uśmiech, profesjonalizm. Zazwyczaj w recepcji jest więcej niż jedna osoba, co zapewnia brak kolejek przy meldowaniu czy tez opuszczaniu hotelu.

Leszek_72

10.04.2010

Focus

Placówka

Szczecin, Małopolska 23

Nie zgadzam się (33)
Duże kolejki -...
Duże kolejki - pewnie z racji niskich cen i dobrej lokalizacji. Pracownicy nie są jakoś specjalnie zaangażowani w jakość obsługi klientów. W miarę szybko, bardzo automatycznie. To co najbardziej zwraca moją uwagę, a jednocześnie irytuje - wyuczona propozycja płynu do spryskiwaczy przed dokonaniem płatności. Nie dzień dobry nie do widzenia, ale płyn do mycia szyb - to jest priorytet obsługi.

Leszek_72

10.04.2010

BLISKA

Placówka

Warszawa, Waszyngtona 10

Nie zgadzam się (23)
Obsługa banku bardzo...
Obsługa banku bardzo ospała. Zostałem potraktowany tak, jakbym przeszkadzał. Pani była wpatrzona w komputer i trudno było jej oderwać wzok od monitora by zająć się obsługą. Dodatkowo bardzo ograniczona ilość usług. Brak kasy wpływa na brak możliwości przeprowadzenia transakcji gotówkowych. Niechęć do placówki potęguje brak poczucia ze strony osoby obsługującej, że coś jest nie tak

Leszek_72

10.04.2010
Nie zgadzam się (28)
W tym lokalu...
W tym lokalu pracują głównie ludzie w wieku ok. 50 lat. Zachowanie tych osób nacechowane jest bardzo wysoką kulturą osobistą. Widać olbrzymie doświadczenie w pozyskiwaniu klientów. Obsługa była dla mnie przemiła w momencie gdy okazało się, że nie jestem posiadaczem 3 filaru. Jako łakomy kąsek dla przedstawiciela firmy zostałem zasypany mnóstwem zdań, którymi zostałem podbudowany by tylko złożyć podpis. Czuć, że taka postawa jest wyuczona i nieszczera co mimo profesjonalizmu odbieram negatywnie.

Leszek_72

10.04.2010

Nationale-Nederlanden

Placówka

Warszawa, Grochowska 282

Nie zgadzam się (32)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi