Bardzo nowoczesne kino w samym centrum Warszawy. Ogólnie kino dosyć czyste sale są sprzątane po każdym seansie prędzej resztek jedzenie można doszukać się w bufecie, który wygląda ekskluzywnie jeżeli połączymy go z barem na środku sali. Jedzenie i picie w bufecie podawane jest szybko i sprawnie a personel cierpliwy i pomocny. Osobiście przeszkadza mi wymuszony uśmiech i "życzymy miłego seansu", powiedziane sztucznie niczym głosem robota. Rozumiem zmęczenie pracowników ale odrobina wigoru, życia i energii byłaby wskazana w kontakcie z klientem. Sofy które są do dyspozycji gości, nie spełniają standardów kina, są zniszczone, oraz psują wrażenie jakie wywarł nowoczesny wystrój oraz pomocna chodź bez życia obsługa. Sale są duże i przestronne problem duszności nie istnieje. Niestety fotele w salach, mimo, że są czyste, nie dają zbyt dużego komfortu ciężko w nich wysiedzieć cały seans, a dopłata do miejsc VIP byłaby przesada zważywszy na wysokie ceny biletów. Repertuar kina jest bogaty i wypełnionymi wszystkimi nowościami. Niestety mniej znane tytuły pojawiają się nagle bez zapowiedzi i równie szybko znikają. Bilety oraz jedzenie jest dość drogie ale to już standard w praktycznie każdym kinie. Przy kasach biletowych jest stosunkowo mało miejsca więc osobom niepewnie czującym się w tłumie polecam godziny przedpołudniowe w weekendy oraz do 15 w dni powszednie.
Do banku udałem się, żeby założyć konto oszczędnościowe. Gdy tylko wszedłem podeszła do mnie pani, z szerokim uśmiechem na ustach, witając mnie i pytając o cel mojej wizyty. Po krótkiej rozmowie i uprzejmościach pani zaprosiła mnie do stołu na którym panował ład i porządek. Jedynym mankamentem lokalu była wytarta już wykładzina, na której przy samym wejściu zalegał piasek. Rozmowa na temat konta bankowego oraz warunków umowy była wyczerpująca i klarowna. Odniosłem wrażenie, że pani, która mnie obsługiwała dobrze zna produkt, który mnie interesował oraz co najważniejsze chciała mi pomóc. Niestety dosyć długi czas wypełniania formularza przez pracownika banku nie był jedynym mankamentem podczas tego procesu. Pani mimo, że bardzo mile i uprzejmie wielokrotnie prosiła o przeliterowanie i sprawdzenie poprawności formularza, co po pewnym czasie zaczęło być irytujące. Mimo mojej niechęci do współpracy, podczas wypełniania formularza, po podpisaniu umowy pani zachowała się profesjonalnie, odprowadziła mnie do drzwi i życzyła miłego dnia. Cała wizyta trwała około godziny, co moim zdaniem jest za długo. Polecam ten odział mbanku mimo ślamazarnego tempa wprowadzania danych do formularza przez pracownika.
Witam. Dziękuję za opinię na temat jakości obsługi w oddziale mBanku. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni, zaangażowani oraz kompetentni, aby mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem w trosce o każdego klienta. Cieszę się, że doradca spełnił Pana oczekiwania i pomógł w znalezieniu rozwiązania. Dziękuję również za uwagi w zakresie procesu, zweryfikujemy szybkość procesu otwierania konta. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak satysfakcjonująca, jak do tej pory. Zachęcam do ponownego odwiedzenia oddziału (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/oferta-indywidualna/) lub do kontaktu poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Anna Makohon, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.