Opinia użytkownika: Krzysztof_1800
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Do banku udałem się, żeby założyć konto oszczędnościowe. Gdy tylko wszedłem podeszła do mnie pani, z szerokim uśmiechem na ustach, witając mnie i pytając o cel mojej wizyty. Po krótkiej rozmowie i uprzejmościach pani zaprosiła mnie do stołu na którym panował ład i porządek. Jedynym mankamentem lokalu była wytarta już wykładzina, na której przy samym wejściu zalegał piasek. Rozmowa na temat konta bankowego oraz warunków umowy była wyczerpująca i klarowna. Odniosłem wrażenie, że pani, która mnie obsługiwała dobrze zna produkt, który mnie interesował oraz co najważniejsze chciała mi pomóc. Niestety dosyć długi czas wypełniania formularza przez pracownika banku nie był jedynym mankamentem podczas tego procesu. Pani mimo, że bardzo mile i uprzejmie wielokrotnie prosiła o przeliterowanie i sprawdzenie poprawności formularza, co po pewnym czasie zaczęło być irytujące. Mimo mojej niechęci do współpracy, podczas wypełniania formularza, po podpisaniu umowy pani zachowała się profesjonalnie, odprowadziła mnie do drzwi i życzyła miłego dnia. Cała wizyta trwała około godziny, co moim zdaniem jest za długo. Polecam ten odział mbanku mimo ślamazarnego tempa wprowadzania danych do formularza przez pracownika.