Opinie użytkownika (2)

Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu "Biedronka" zwróciłem uwagę na porządek zewnętrzny wokół sklepu oraz promocje wywieszone w gablocie przed sklepem. Wokół sklepu panował porządek, a w gablocie była wywieszona aktualna gazetka produktów sprzedawanych w sklepie na dany tydzień. Potem zwróciłem uwagę na czystość koszyków oraz ich ułożenie. Do tego nie miałem żadnych uwag. Do sklepu "Biedronka" wybrałem się oczywiście na zakupy. Interesowały mnie takie artykuły jak cukier oraz drobne słodycze. Udałem się tam po te artykuły ze względu na dogodną ich cenę w porównaniu z innymi sklepami znajdującymi się w okolicy. Zwróciłem również uwagę na personel sklepu oraz czystość w sklepie. Do tego nie miałem żadnych zarzutów. Niestety zauważyłem w jednej alejce sklepu porozrzucane puste kartony po rozpakowanym towarze, co oczywiście kolidowało ze swobodnym przejściem klientów przez tą alejkę. Personel miły, sympatyczny, pomocny i kompetentny w wyborze poszczególnych artykułów. Po dokonaniu zakupów udałem się do kasy. Klientów było dość dużo, ale obsługa klientów odbywała się szybko, bez jakichkolwiek kolejek, ponieważ były czynne trzy kasy. W związku z powyższym czas obsługi klienta przy kasie był krótki, co zasługuje oczywiście na plus dla sklepu. Ponadto przy obsłudze klientów przy kasie każda kasjerka rozpoczynała rozmowę z klientem słowem "DZIEŃ DOBRY". Po skasowaniu produktów kasjerka mówiła wartość zakupów do zapłaty. Po dokonaniu zapłaty za artykuły kupione w sklepie kasjerka wydawała paragon i mówiła stwierdzenie: "Dziękuję i zapraszam ponownie". Jedynym minusem dla sklepu to brak możliwości dokonywania zapłaty za zakupy kartą płatniczą.

Krzysztof_1592

22.02.2014

Biedronka

Placówka

Mysłowice, Brzęczkowicka 2d

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do supermarketu...
Wchodząc do supermarketu "Piotr i Paweł" zwróciłem uwagę na porządek zewnętrzny wokół sklepu oraz promocje wywieszone na szybach sklepu. Było oczywiście wokół sklepu czysto, a wywieszone promocje były aktualne zgodne z gazetką na dany tydzień. Następnie zwróciłem uwagę na czystość koszyków w sklepie oraz ich ułożenie. Zazwyczaj większość koszyków była czysta, ale kilka zauważyłem, np.: ze zużytymi reklamówkami jednorazowymi, a ich ułożenie było jak najbardziej poprawne. Następnie rozejrzałem się po sklepie i sprawdziłem jak są poukładane poszczególne artykuły na półkach. W tej kwestii nie miałem zarzutów. Wszystko było poukładane zgodnie z asortymentem, tematycznie oraz wg kategorii. Potem zrobiłem zakupy na stoisku z wędlinami. Na pozytyw zasługuje miła i sympatyczna obsługa (przy pierwszym kontakcie z każdym klientem, ekspedientka stosika mówiła "DZIEŃ DOBRY") oraz pytała co ma podać klientowi. Każdy artykuł pakowany jest elegancko w folię, a następnie w papier i naklejana jest cena. Następnie zakończyłem zakupy i udałem się do kasy sklepu. Klientów było dość dużo, dlatego były uruchomione trzy kasy. Przy kasach artykuły również były poprawnie wyłożone na półkach natomiast każda kasjerka rozpoczynała rozmowę z klientem słowem "DZIEŃ DOBRY". Po skasowaniu produktów kasjerka mówiła wartość zakupów do zapłaty, pytała, czy klient posiada "Kartę stałego klienta" oraz czy płaci gotówką lub kartą. Po dokonaniu zapłaty za artykuły kupione w sklepie kasjerka wydawała paragon i mówiła stwierdzenie: "Dziękuję i zapraszam ponownie".

Krzysztof_1592

22.02.2014

Piotr i Paweł

Placówka

Sieradz, Al. Grunwaldzka 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi