Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_1592

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Wchodząc do sklepu "Biedronka" zwróciłem uwagę na porządek zewnętrzny wokół sklepu oraz promocje wywieszone w gablocie przed sklepem. Wokół sklepu panował porządek, a w gablocie była wywieszona aktualna gazetka produktów sprzedawanych w sklepie na dany tydzień. Potem zwróciłem uwagę na czystość koszyków oraz ich ułożenie. Do tego nie miałem żadnych uwag. Do sklepu "Biedronka" wybrałem się oczywiście na zakupy. Interesowały mnie takie artykuły jak cukier oraz drobne słodycze. Udałem się tam po te artykuły ze względu na dogodną ich cenę w porównaniu z innymi sklepami znajdującymi się w okolicy. Zwróciłem również uwagę na personel sklepu oraz czystość w sklepie. Do tego nie miałem żadnych zarzutów. Niestety zauważyłem w jednej alejce sklepu porozrzucane puste kartony po rozpakowanym towarze, co oczywiście kolidowało ze swobodnym przejściem klientów przez tą alejkę. Personel miły, sympatyczny, pomocny i kompetentny w wyborze poszczególnych artykułów. Po dokonaniu zakupów udałem się do kasy. Klientów było dość dużo, ale obsługa klientów odbywała się szybko, bez jakichkolwiek kolejek, ponieważ były czynne trzy kasy. W związku z powyższym czas obsługi klienta przy kasie był krótki, co zasługuje oczywiście na plus dla sklepu. Ponadto przy obsłudze klientów przy kasie każda kasjerka rozpoczynała rozmowę z klientem słowem "DZIEŃ DOBRY". Po skasowaniu produktów kasjerka mówiła wartość zakupów do zapłaty. Po dokonaniu zapłaty za artykuły kupione w sklepie kasjerka wydawała paragon i mówiła stwierdzenie: "Dziękuję i zapraszam ponownie". Jedynym minusem dla sklepu to brak możliwości dokonywania zapłaty za zakupy kartą płatniczą.