Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_1592

Dotycząca firmy: Piotr i Paweł

Treść opinii: Wchodząc do supermarketu "Piotr i Paweł" zwróciłem uwagę na porządek zewnętrzny wokół sklepu oraz promocje wywieszone na szybach sklepu. Było oczywiście wokół sklepu czysto, a wywieszone promocje były aktualne zgodne z gazetką na dany tydzień. Następnie zwróciłem uwagę na czystość koszyków w sklepie oraz ich ułożenie. Zazwyczaj większość koszyków była czysta, ale kilka zauważyłem, np.: ze zużytymi reklamówkami jednorazowymi, a ich ułożenie było jak najbardziej poprawne. Następnie rozejrzałem się po sklepie i sprawdziłem jak są poukładane poszczególne artykuły na półkach. W tej kwestii nie miałem zarzutów. Wszystko było poukładane zgodnie z asortymentem, tematycznie oraz wg kategorii. Potem zrobiłem zakupy na stoisku z wędlinami. Na pozytyw zasługuje miła i sympatyczna obsługa (przy pierwszym kontakcie z każdym klientem, ekspedientka stosika mówiła "DZIEŃ DOBRY") oraz pytała co ma podać klientowi. Każdy artykuł pakowany jest elegancko w folię, a następnie w papier i naklejana jest cena. Następnie zakończyłem zakupy i udałem się do kasy sklepu. Klientów było dość dużo, dlatego były uruchomione trzy kasy. Przy kasach artykuły również były poprawnie wyłożone na półkach natomiast każda kasjerka rozpoczynała rozmowę z klientem słowem "DZIEŃ DOBRY". Po skasowaniu produktów kasjerka mówiła wartość zakupów do zapłaty, pytała, czy klient posiada "Kartę stałego klienta" oraz czy płaci gotówką lub kartą. Po dokonaniu zapłaty za artykuły kupione w sklepie kasjerka wydawała paragon i mówiła stwierdzenie: "Dziękuję i zapraszam ponownie".