Do kiosku udałem się z zamiarem kupienia papierosów mentolowych. Przed ladą oglądałem asortyment, ekspedientka sama zapytała się mnie w czym może mi pomóc. Na papierosy zamierzałem wydać do 10zł. Na wystawie ceny wszystkich papierosów były powyżej 10zł. Kiedy powiedziałem, że chciałbym kupić papierosy w cenie do 10zł uzyskałem odpowiedź, że nie ma takich, ale po chwili ekspedientka zreflektowała się i przypomniała sobie, że została jej jeszcze jedna paczka papierosów mentolowych w cenie 9,60 zł i zaproponowała mi je. Z zakupu byłem zadowolony. Ekspedientka była schludnie ubrana w firmową kamizelkę, miła, uśmiechnięta, służyła swoją pomocą. W sklepie czysto, duży wybór artykułów.
Do sklepu udałem się z zamiarem kupna butów dla dziecka. Wybór butów dość dobry. Zamierzałem kupić buty m-ki Puma, cena wybranych butów była atrakcyjniejsza w porównaniu do innych sklepów, gdzie oglądałem ten sam model obuwia. Dodatkowo posiadając kupon rabatowy do tej sieci otrzymałem 30% zniżki na cenie. Zanim jednak wybrałem buty, w sklepie przebywałem ok. 30 minut przeglądając różne modele. Przebywałem cały czas przy interesującym mnie regale zastanawiając się nad wybraniem modelu. Nie podszedł do mnie nikt z personelu, nie zainteresował się mną, czy mi w czymś pomóc pomimo tego, że jedna z ekspedientek kilkakrotnie przechodziła obok mnie. Zainteresowała się mną dopiero, kiedy ją o to poprosiłem pytając ją o konkretny numer, którego nie było na półce. Aby mi odpowiedzieć, konieczne było sprawdzenie stanu na magazynie, na co czekałem ok. 10 minut. Podczas obsługi w kasie ekspedientka była miła, uśmiechnięta, próbowała mnie zachęcić do kupna dodatkowego produktu - sprayu do butów. Kiedy podziękowałem za ofertę, nie była nachalna i nie proponowała innych produktów. Ogólne wrażenie z zakupów dobre.
Do sklepu udałem się z zamiarem kupna owoców, pieczywa, słodyczy i mleka. Przy wejściu na halę sprzedaży nie mogłem znaleźć koszyków ręcznych. Okazało się, że stoją one przy kasie w miejscu, gdzie odstawiają je klienci. Wydaje mi się, że powinny one być częściej odstawiane w rejon wejścia na halę. Interesujące mnie produkty znalazłem bez problemu. Mimo późnego popołudnia pieczywo było świeże. Ceny artykułów atrakcyjne. Na hali nie było personelu poza stoiskami kasowymi. W sklepie było ok. 30 osób, działały dwa stanowiska kasowe. Czas oczekiwania na skasowanie był dość krótki, ok. 4-5 minut. Kasjerki kulturalne, uśmiechnięte. Na półkach dostępne były wszystkie artykuły, których potrzebowałem.
Celem mojej wizyty w sklepie Alma był zakup wędliny i fasoli. Po wejściu do sklepu miałem problem ze znalezieniem regału, gdzie mogła być fasola paczkowana (w torebkach). W dziale warzywnym nie zauważyłem interesującego mnie produktu, zmusiło mnie to do przeglądnięcia regałów z takimi produktami jak makarony, ryż, otręby, kasze itp., ale również nie znalazłem fasoli. Chcąc uzyskać pomoc czekałem ok. 10 minut w rejonie stoiska warzywnego na przybycie personelu. Pytając pracownicę o fasolę, wskazała mi ona małą półkę stojącą przy stoisku warzywnym, ale również chwilkę musiała się zastanowić gdzie ona stoi. Półka ta była słabo widoczna, stała za filarem w sklepie. Bez pomocy personelu nie byłbym w stanie znaleźć fasoli, gdyż nie przyszło by mi do głowy, że może ona stać w tak mało widocznym miejscu. Następnie udałem się na stoisko z wędlinami, gdzie pracownica podała mi interesujący mnie produkt tj. polędwicę sopocką. Stoisko było czyste, pracownica uprzejma, zadbana, wędlinę kroiła i pakowała w foliowych rękawiczkach. Cena wędliny była dość atrakcyjna w stosunku do innego sklepu i wynosiła ok. 16zł/kg. Chciałem kupić 25 dag wędliny, ale pracownica skroiła więcej i w sumie zważyła mi 32 dag wędliny. Nie był to dla mnie problem, ale wydaje mi się, że przynajmniej wypadało zapytać się klienta, czy może zostać więcej produktu niż prosił, a pytania takiego zabrakło w mojej ocenie. Następnie udałem się do kasy, gdzie zostałem obsłużony bez zbędnej zwłoki, kulturalnie. Ogólne wrażenie z zakupów pozytywne, ale wg. mojej oceny sklep powinien być bardziej przejrzysty jeśli chodzi o oznakowanie półek z produktami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.