Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_1397

Dotycząca firmy: Alma Market

Treść opinii: Celem mojej wizyty w sklepie Alma był zakup wędliny i fasoli. Po wejściu do sklepu miałem problem ze znalezieniem regału, gdzie mogła być fasola paczkowana (w torebkach). W dziale warzywnym nie zauważyłem interesującego mnie produktu, zmusiło mnie to do przeglądnięcia regałów z takimi produktami jak makarony, ryż, otręby, kasze itp., ale również nie znalazłem fasoli. Chcąc uzyskać pomoc czekałem ok. 10 minut w rejonie stoiska warzywnego na przybycie personelu. Pytając pracownicę o fasolę, wskazała mi ona małą półkę stojącą przy stoisku warzywnym, ale również chwilkę musiała się zastanowić gdzie ona stoi. Półka ta była słabo widoczna, stała za filarem w sklepie. Bez pomocy personelu nie byłbym w stanie znaleźć fasoli, gdyż nie przyszło by mi do głowy, że może ona stać w tak mało widocznym miejscu. Następnie udałem się na stoisko z wędlinami, gdzie pracownica podała mi interesujący mnie produkt tj. polędwicę sopocką. Stoisko było czyste, pracownica uprzejma, zadbana, wędlinę kroiła i pakowała w foliowych rękawiczkach. Cena wędliny była dość atrakcyjna w stosunku do innego sklepu i wynosiła ok. 16zł/kg. Chciałem kupić 25 dag wędliny, ale pracownica skroiła więcej i w sumie zważyła mi 32 dag wędliny. Nie był to dla mnie problem, ale wydaje mi się, że przynajmniej wypadało zapytać się klienta, czy może zostać więcej produktu niż prosił, a pytania takiego zabrakło w mojej ocenie. Następnie udałem się do kasy, gdzie zostałem obsłużony bez zbędnej zwłoki, kulturalnie. Ogólne wrażenie z zakupów pozytywne, ale wg. mojej oceny sklep powinien być bardziej przejrzysty jeśli chodzi o oznakowanie półek z produktami.