zgłoszona wcześniej reklamacja na towar zakupiony nie została zrealizowana; personel nie wiedział co z tym zrobić, gdyż na przełomie roku nastąpiła zmiana właściciela sklepu i personel szeregowy nie wiedział jak sobie ztym poradzić; Pani kierownik zmiany stwierdziła, że tak czy inaczej wymiana towaru lub zwrot gotówki należy się klientowi i po zaakceptowaniu przez klienta formy zakończenia procesu reklamacyjnego zwrócono klientowi gotówkę
obsługa nie wykazywała specjalnych chęci do obsługi klienta aby sprostać jego oczekiwaniom; klient składał reklamację na niedziałający telefon, obsługa zaproponowała zastępczy telefon wyciągnięty z jakiegoś lamusa- brzydki z bardzo upośledzonym menu; klient musiał wyciągać informacje na temat procedury reklamacyjnej i terminów związanych z tym procesem
Szanowny Panie Krzysztofie, przykro nam czytać o pewnych niedociągnięciach dotyczących obsługi w naszym salonie w Poznaniu Komornikach. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby naszych Klientów spotykała otwartość i profesjonalizm. Państwa uwagi i komentarze są dla nas źródłem bezcennej informacji, co powinniśmy poprawiać, aby jak najlepiej sprostać stawianym nam oczekiwaniom. Wyrażamy nadzieję, że w przyszłości będzie Pan miał dużo lepsze zdanie na temat naszej firmy i będzie mógł wystawić nam najwyższą notę. Zachęcamy do odwiedzania nas na: http://www.facebook.com/Play i http://blogplay.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.