klient: 643681
Opinia dotyczy błyskawicznie rozpatrzonej reklamacji za potrącenie rabatu za nieterminową płatność. Byłem przekonany że wystarczy zapłacić do końca miesiąca i tak zrobiłem (pieniądze na koncie Vectry 29.06 sobota)
Ale alee aleeee decyduje data wpisana na fakturze przez Vectrę i należało zapłacić do 28.06, więc inni by mnie wyśmiali i piąteczka byłaby przytulona przez inna firmę.
Vectra wytłumaczyła na czym polegał mój błąd, ja zmieniłem zlecenie stałe i honorowo zwrócono mi to 5 zł, gdyż ZADOWOLENIE KLIENTA jest najważniejsze -to dewiza Vectry.
I pal licho to 5 zł ale zgłoszenie na panelu klienta napisałem w niedzielę wieczorem a w poniedziałek przed południem już była odpowiedź na moim mailu.
To jest właśnie profesjonalna obsługa klienta i szacunek do niego.
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊
Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Witam, klient nr...
Witam, klient nr 643681
Wiele komentarzy jest dla Vectry fatalnych i to z różnych powodów. Ja chciałbym na temat jednego z tych powodów, a mianowicie nie odpowiedniego formułowania skarg i braku uporu w ich egzekwowaniu.
Dlaczego tak bardzo sobie cenię długoletnią od 2006 roku umowę z Vectrą (mając teraz prawie wszystkie jej usługi), a to dlatego, że zawsze rozpatrzyła wszystkie zgłoszenia i usterki na korzyść klienta. Zawsze kiedy zgłaszałem zwrot pieniędzy za niewłaściwie wykonane usługi były one starannie sprawdzone i wypłacone na moje konto klienta. Na koncie klienta istnieje zakładka "wiadomości i zgłoszenia" i z tego należy korzystać, ja od 2018 r skorzystałem z tej formy 24 razy i mój telefon, internet i TV pracują wyśmienicie. To nie tylko zwroty kosztów za wolny internet czy nie łączenie z niektórymi numerami telefonicznymi, ale również modernizacja sieci i urządzeń, co jest jeszcze ważniejsze dla odbiorcy. I trzeba być konsekwentny, aż do wzywania technika do domu i prezentowania problemów. Vectra (jej pracownicy w tym technicy) nigdy nie odmawiali pomocy i potwierdzali faktyczne problemy wraz z ich usunięciem, a działy reklamacyjne po kulturalnie odbytych rozmowach lub pismach zwracały części opłat i często dorzucały coś od siebie jako forma rekompensaty.
Żadna firma nie jest doskonała ale ta przynajmniej szanuje wieloletniego klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.