Opinie użytkownika (2)

klient: 643681 Opinia...
klient: 643681 Opinia dotyczy błyskawicznie rozpatrzonej reklamacji za potrącenie rabatu za nieterminową płatność. Byłem przekonany że wystarczy zapłacić do końca miesiąca i tak zrobiłem (pieniądze na koncie Vectry 29.06 sobota) Ale alee aleeee decyduje data wpisana na fakturze przez Vectrę i należało zapłacić do 28.06, więc inni by mnie wyśmiali i piąteczka byłaby przytulona przez inna firmę. Vectra wytłumaczyła na czym polegał mój błąd, ja zmieniłem zlecenie stałe i honorowo zwrócono mi to 5 zł, gdyż ZADOWOLENIE KLIENTA jest najważniejsze -to dewiza Vectry. I pal licho to 5 zł ale zgłoszenie na panelu klienta napisałem w niedzielę wieczorem a w poniedziałek przed południem już była odpowiedź na moim mailu. To jest właśnie profesjonalna obsługa klienta i szacunek do niego.

Krzysztof 60

08.07.2024

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.07.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Witam, klient nr...
Witam, klient nr 643681 Wiele komentarzy jest dla Vectry fatalnych i to z różnych powodów. Ja chciałbym na temat jednego z tych powodów, a mianowicie nie odpowiedniego formułowania skarg i braku uporu w ich egzekwowaniu. Dlaczego tak bardzo sobie cenię długoletnią od 2006 roku umowę z Vectrą (mając teraz prawie wszystkie jej usługi), a to dlatego, że zawsze rozpatrzyła wszystkie zgłoszenia i usterki na korzyść klienta. Zawsze kiedy zgłaszałem zwrot pieniędzy za niewłaściwie wykonane usługi były one starannie sprawdzone i wypłacone na moje konto klienta. Na koncie klienta istnieje zakładka "wiadomości i zgłoszenia" i z tego należy korzystać, ja od 2018 r skorzystałem z tej formy 24 razy i mój telefon, internet i TV pracują wyśmienicie. To nie tylko zwroty kosztów za wolny internet czy nie łączenie z niektórymi numerami telefonicznymi, ale również modernizacja sieci i urządzeń, co jest jeszcze ważniejsze dla odbiorcy. I trzeba być konsekwentny, aż do wzywania technika do domu i prezentowania problemów. Vectra (jej pracownicy w tym technicy) nigdy nie odmawiali pomocy i potwierdzali faktyczne problemy wraz z ich usunięciem, a działy reklamacyjne po kulturalnie odbytych rozmowach lub pismach zwracały części opłat i często dorzucały coś od siebie jako forma rekompensaty. Żadna firma nie jest doskonała ale ta przynajmniej szanuje wieloletniego klienta

Krzysztof 60

18.12.2023

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
18.12.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi