Opinia użytkownika: Krzysztof 60
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: klient: 643681 Opinia dotyczy błyskawicznie rozpatrzonej reklamacji za potrącenie rabatu za nieterminową płatność. Byłem przekonany że wystarczy zapłacić do końca miesiąca i tak zrobiłem (pieniądze na koncie Vectry 29.06 sobota) Ale alee aleeee decyduje data wpisana na fakturze przez Vectrę i należało zapłacić do 28.06, więc inni by mnie wyśmiali i piąteczka byłaby przytulona przez inna firmę. Vectra wytłumaczyła na czym polegał mój błąd, ja zmieniłem zlecenie stałe i honorowo zwrócono mi to 5 zł, gdyż ZADOWOLENIE KLIENTA jest najważniejsze -to dewiza Vectry. I pal licho to 5 zł ale zgłoszenie na panelu klienta napisałem w niedzielę wieczorem a w poniedziałek przed południem już była odpowiedź na moim mailu. To jest właśnie profesjonalna obsługa klienta i szacunek do niego.