Opinia użytkownika: Krzysztof 60
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Witam, klient nr 643681 Wiele komentarzy jest dla Vectry fatalnych i to z różnych powodów. Ja chciałbym na temat jednego z tych powodów, a mianowicie nie odpowiedniego formułowania skarg i braku uporu w ich egzekwowaniu. Dlaczego tak bardzo sobie cenię długoletnią od 2006 roku umowę z Vectrą (mając teraz prawie wszystkie jej usługi), a to dlatego, że zawsze rozpatrzyła wszystkie zgłoszenia i usterki na korzyść klienta. Zawsze kiedy zgłaszałem zwrot pieniędzy za niewłaściwie wykonane usługi były one starannie sprawdzone i wypłacone na moje konto klienta. Na koncie klienta istnieje zakładka "wiadomości i zgłoszenia" i z tego należy korzystać, ja od 2018 r skorzystałem z tej formy 24 razy i mój telefon, internet i TV pracują wyśmienicie. To nie tylko zwroty kosztów za wolny internet czy nie łączenie z niektórymi numerami telefonicznymi, ale również modernizacja sieci i urządzeń, co jest jeszcze ważniejsze dla odbiorcy. I trzeba być konsekwentny, aż do wzywania technika do domu i prezentowania problemów. Vectra (jej pracownicy w tym technicy) nigdy nie odmawiali pomocy i potwierdzali faktyczne problemy wraz z ich usunięciem, a działy reklamacyjne po kulturalnie odbytych rozmowach lub pismach zwracały części opłat i często dorzucały coś od siebie jako forma rekompensaty. Żadna firma nie jest doskonała ale ta przynajmniej szanuje wieloletniego klienta