Chciałam założyć kartę kredytowa, doradca który mnie obsługiwał dołożył wszelkich starań aby przedstawić mi ofertę banku. Przy dochodzie 3000 tys zł zaproponował mi 3 karty złotą GOLD, srebrną i kartę Furora gdzie zniżka na zakupy w sklepach i na stacji benzynowej wynosi 5%, czyli przy kredycie 2000 można zyskać nawet 200 zł. Po przedstawieniu mi oferty zdecydowałam się na kartę furora, doradca poinformował mnie jakich dokumentów będę potrzebowała i zaprosił na kolejną wizytę, wręczył mi materiały do przeanalizowania w domu.
Dział Hydrauliczny, chciałam zakupić baterie do podgrzewacza zlewowego, napotkałam na ogromne trudności ze skontaktowaniem się z doradca klienta, spotkanie się z nim niemal graniczyło z cudem, czas oczekiwania wyniósł przeszło pół godziny, w tym czasie dokonałam przeglądu półek, w miarę posegregowany asortyment, dość czysto na półkach, jednak nie wszystko z asortymentu ma cennik i opis przeznaczenia.
Malutka budka z odzieżą zaraz przy przystanku autobusu Lini 105, naprzeciwko Akadami Rolniczej. Obsługa bardzo miła zatrudnia tam kobieta jako sprzedawca, profesjonalnie obsługuje klientów, miła grzeczna, podaje wszystkie zażądane rozmiary do przymierzenia, nie sprawia jej to żadnych trudności, wykonuje swoją prace w sposób bardzo zaangażowany w trosce o klienta.
Bardzo miła obsługa, kelnerzy uśmiechnięci i bardzo uprzejmi, w reasekuracji gościom do tańca przygrywa zespól Tolo- Bend, trzech miłych muzyków, którzy naprawdę z serca wykonują swój zawód. Ogólnie widać że goście są zadowoleni z przebywania w tym lokalu. Bardzo miłą osobą i bardzo kompetentną w swoim zawodzie jest właścicielka tego lokalu Pani chyba( Anna). Gorąco polecam tam zabawę.
Mała agencja bankowa, wypłata gotówki za pomocą karty. Pani zatrudniona w agencji, za wyjątkiem ładnej buzi, nie ma absolutnie daru ani przekonania do swojej pracy, wszystko co czyni, przychodzi jej z trudem, ma problemy zarówno w obsłudze klientów jak i udzielaniu informacji. Nie potrafię powiedzieć czy to wynika z jej niewielkiej wiedzy dot. Banku PKO, czy dlatego, że jest tak mało kulturalna. Na jej twarzy zawsze maluje się kaprys i robi ogromną łaskę gdy obsługuje. Nie lubię tam chodzić, jak i wielu moich znajomych chodzimy do tej agencji tylko i wyłącznie dlatego, że najbliższy bankomat jest od nas oddalony o jeden przystanek autobusowy.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Koszmar. Nie można...
Koszmar. Nie można znaleźć żadnego pracownika obsługującego dział, mimo że na obiekcie, w ubraniach służbowych, kręci się ich dużo! Robiłam tam niejednokrotnie audyty, ale jak się orientuję, pracownicy zawsze są informowani o tym, że w danym okresie będą przeprowadzane audyty. Wtedy się naprawdę starają! Później przechodzą do porządku: odbębnić 8 godzin i do domu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.