Bardzo podoba mi się nowa akcja w telewizji: "Kredyt ma się rozumieć" - faktycznie na stronie www zostało wszystko sensownie wytłumaczone. Na plus są umowy w mBanku - w tabelce są wypisane najważniejsze informacje, w przejrzysty sposób. To znacznie ułatwia zrozumienie zawartych tam informacji.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat naszych działań marketingowych w mBanku. Zachęcamy do ponownego odwiedzania naszych placówek, a także zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Pozdrawiam Michał Sadowski, mBank
Poszukuję teraz kredytu...
Poszukuję teraz kredytu i dzwonię po różnych bankach. Padło również na BGŻ. Byłam bardzo rozczarowana:1. czasem oczekiwania2. skomplikowanym automatem3. brakiem wiedzy konsultantki, stale sprawdzała informacje.Na pewno nie skorzystam z oferty tego banku.
Witam serdecznie, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat obsługi w placówce mBanku w Warszawie. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Pozdrawiam Michał Sadowski, mBank
Mało placówek, obsługa...
Mało placówek, obsługa przy drzwiach albo na stojąco. Pani mało co wiedziała. Licho.
Jestem pod wielkim wrażeniem, ponieważ ostatnio dużo łatwiej dodzwonić się na mLinię niż niegdyś. Poza tym bardzo odpowiada mi to, że mogę napisać i zapytać o coś konsultanta na czacie, to spore ułatwienbie szczególnie, gdy nie mogę zadzwonić - tam też konsultanci są kompetentni.
Witam. Bardzo dziękuję Pani za przesłaną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości i sprawności obsługi na infolinii. Cieszę się, że spełniliśmy Pani oczekiwania dotyczące czasu oczekiwania i kompetencji konsultanta. Pragnę podkreślić, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Tym bardziej jest nam miło czytać pozytywne opinie, ponieważ to one najlepiej motywują nas do ciągłego dbania o satysfakcję naszych Klientów. Jestem przekonana, że Pani kolejne kontakty z mBankiem będą na równie wysokim poziomie. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek, mBank
Trudno się nadal...
Trudno się nadal dodzwonić na infolinię. Denerwują mnie reklamay, które dotykają ludzkich uczuć. Na plus: Ciekawa aplikacja mobilna.
Doskonała obsługa; została obsłużona szybko i sprawnie. Serdecznie dziękuję konsultantce za miłą i profesjonalną pomoc. Ponadto zaskoczyło mnie, że nie czekałam zbyt długo na połączenie.Odpowiada mi również to, że ekonto jest bezpłatne.
Szanowna Pani,
dziękuję, że podzieliła się Pani z nami swoimi wrażeniami. Cieszę się, że czas oczekiwania na połączenie był krótki, Pani sprawa została załatwiona szybko i sprawnie, a rachunek eKonto odpowiada Pani potrzebom. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani satysfakcjonujące i z chęcią skorzysta Pani w przyszłości z kolejnych produktów oferowanych przez naszą firmę.
Pozdrawiam
Justyna Wawrzonek
mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.