Tak sobie. Mimo wysokiej wiedzy doradcy, podejście do obsługi klienta rozczarowuje z uwagi na brak powitania, brak zarządzania kolejka w oddziale, słaba analizę potrzeb.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: Organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Mimo umówionego spotkania, doradca spóźnił się na wyznaczony termin.przy omawianiu produktów posiadał braki w wiedzy produktowej, nie potrafił wskazać gdzie w regulaminie znajdują się interesujące mnie zapisy. Oddział czysty i schludny.Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.
cel wizyty:Zakup niszczarki do dokumentów, dość rzadko robię zakupy w Media Markt i w sumie wiem dlaczego, jestem bardziej przyzwyczajona do układu i rozmieszczeń półek w Saturnie. Po wejściu do sklepu nie bardzo wiedziałam gdzie szukać niszczarki, udałam się w okolicę działu z komputerami i drukarkami.kilka minut zajęło mi znalezienie półki z niszczarkami. W trakcie przeglądania oferty podeszła do mnie Pani pytając czy może w czymś pomóc. Przy okazji wybrałam jeszcze dwa pendrivy 8gb i udałam się do kasy. Tam niestety poczekałam około 12-15 minut gdyż otwarte były tyko dwie kasy. Obsługa przy kasie na duży plus. Pani zaproponowała wymianę pendrivów na 16gb w promocyjnej cenie, zachęciła do zarejestrowania paragonu na urządzeniu dotykowym, oraz poinstruowała by udac się do punktu obsługi po fakturę. W punkcie obsługi klienta poszło szybko i sprawnie. Jestem zadowolona z wizyty chociaż jeszcze pewnie długo będzie mi ciężko przyzwyczaić się do układu półek sklepowych ;)
Wybieram tą stacje nie tylko z uwagi na bliskość od miejsca zamieszkania i cenę paliwa ale przede wszystkim na obsługę, Panowie którzy pracują przy obsłudze stacji są bardzo pomocni i zawsze podchodzą proponując pomoc w zatankowaniu samochodu. Nie mam z tym problemu ale korzystam z uwagi na oszczędność czasu, gdyż mogę od razu idąc sie do stanowiska kasowego. W Środku panuje porządek, kasjer zaproponował zarówno promocje jak i zapytał o kartę na punkty i chęć zakupu dodatkowego produktu, Jedynym mankamentem stacji jest mało komfortowy wyjazd, jeśli chcemy zawrócić by jechać do centrum
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.