Opinie użytkownika (3)

Niestety ocena jak...
Niestety ocena jak najbardziej negatywna. W dniu 15/01/2010 zatankowałem, wiedziony dobrymi opiniami na internecie, paliwo Orlen ON na stacji w Łodzi przy Al.Włókniarzy/Św.Teresy. Proszę pamiętać iż było to podczas srogich mrozów. Traf chciał iż paliwo zamarzło przy temperaturze -17C i unieruchomiło samochód - do którego wezwana została laweta, na następny dzień po ogrzaniu w hali warsztatu auto odpaliło bez problemów. Diagnoza - "trefne" paliwo. Bodajże 19go stycznia udałem się na wyżej wymienioną stację w celu rozmowy z kierownikiem. Okazało się, iż niestety kierownik dostępny jest jedynie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15, czyli w godzinach pracy większości z nas. Po usilnych namowach pracownik stacji raczył sprawdzić dla mnie temperature krzepnięcia (czyli w/g mnie zamarzania) diesla, który mieli 16go stycznia w zbiornikach. Okazało się, że w papierach figuruje temperatura "-33C" więc w/g pracowników stacji wszystko jest w należytym porządku a ja wymyślam problemy. Zostawiłem numer telefonu z prośbą do kierownika o kontakt - niestety nie doczekałem się. Postanowiłem machnąć ręką na tę sytuację jedynie z racji tego, iż laweta w ramach assistance, jak i usługa rozmrożenia auta i naładowania akumulatora rozładowanego moimi próbami wskrzeszenia auta były darmowe. Od tego czasu nie myślę nawet o tankowaniu na stacjach rodzimego koncernu. Nawet jeśli miałbym stanąć w szczerym polu kupię kanister i powędruje w poszukiwaniu Statoila lub Shella, z którymi nie miałem nigdy tak nieprzyjemnych doświadczeń. Nadmienię, iż wystrój stacji i schludność pracowników były na należytym poziomie. Gdyby tylko kierownik raczył być uchwytnym dla przeciętnego pracującego Kowalskiego, jakość paliw lepsza i obsługa milsza to nie miałbym powodów do narzekań :)

Konrad_63

17.04.2010

ORLEN

Placówka

Łódź, Lutomierska 143

Nie zgadzam się (34)
Pierwszy mój kontakt...
Pierwszy mój kontakt z w/w salonem i na pewno nie ostatni. W związku z ogólnopolską akcją firmy FORD pt. "Sprawdź swojego FORD-a" polegającą na przeprowadzaniu, przez serwisy autoryzowane tej marki, darmowych przeglądów postanowiłem sprawdzić swoje auto. W związku z tym 14/07/2009 "zabukowałem" sobie przegląd samochodu na godzinę 16:30 20/07/2009. Po przybyciu no Salonu/Serwisu zauważyłem bardzo duży ruch w części serwisowej biura. Dwóch panów dwoiło się i troiło próbując jak najszybciej obsłużyć wszystkie osoby, a w kolejce przede mną było 6 osób. Niestety musiałem poczekać około 20 minut, gdyż w międzyczasie wniknęły jakieś problemy z jednym z aut wydanych przez serwis. Gdy nadeszła moja kolej kierownik serwisu przywitał mnie i przeprosił za długi czas oczekiwania. Przyznam, że prawie cała złość związana z długim czasem oczekiwania zniknęła wtedy. Po chwili udaliśmy się na stanowisko diagnostyczne, gdzie odbył się przegląd auta. Wielkim bonusem było to, że zakres kontroli przeprowadzonej przez serwisanta o wiele większy niż wymagany przez FORD-a. Zwykle są to całkiem pobieżne oględziny polegające na sprawdzeniu płynów, świateł i paru innych podstawowych rzeczy. Na moją prośbę samochód został uniesiony i sprawdzono podwozie oraz już zupełnie sam pracownik zaoferował sprawdzenie lakieru testerem grubości powłoki lakierniczej. Sam warsztat był bardzo czysty a pracownicy schludnie wyglądający. Na pewno powrócę do tego warsztatu po wrażeniu jakie na mnie zrobili. Jeden mały minusik za czas oczekiwania.

Konrad_63

22.07.2009

Ford

Placówka

Łódź, Obywatelska 191

Nie zgadzam się (24)
Obsługa infolinii -...
Obsługa infolinii - miła, kulturalna. Jednak bardzo ciężko było uzyskać informacje dotyczące "upgrade'u" telefonu. Wszystko trzeba było z Pani konsultantki "wyciągać siłą" powołując się na informacje z serwisu www sieci ERA. Długi czas oczekiwania na połączenie (prawie 1 minuta)

Konrad_63

22.07.2009

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi