Opinia użytkownika: Konrad_63
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: Pierwszy mój kontakt z w/w salonem i na pewno nie ostatni. W związku z ogólnopolską akcją firmy FORD pt. "Sprawdź swojego FORD-a" polegającą na przeprowadzaniu, przez serwisy autoryzowane tej marki, darmowych przeglądów postanowiłem sprawdzić swoje auto. W związku z tym 14/07/2009 "zabukowałem" sobie przegląd samochodu na godzinę 16:30 20/07/2009. Po przybyciu no Salonu/Serwisu zauważyłem bardzo duży ruch w części serwisowej biura. Dwóch panów dwoiło się i troiło próbując jak najszybciej obsłużyć wszystkie osoby, a w kolejce przede mną było 6 osób. Niestety musiałem poczekać około 20 minut, gdyż w międzyczasie wniknęły jakieś problemy z jednym z aut wydanych przez serwis. Gdy nadeszła moja kolej kierownik serwisu przywitał mnie i przeprosił za długi czas oczekiwania. Przyznam, że prawie cała złość związana z długim czasem oczekiwania zniknęła wtedy. Po chwili udaliśmy się na stanowisko diagnostyczne, gdzie odbył się przegląd auta. Wielkim bonusem było to, że zakres kontroli przeprowadzonej przez serwisanta o wiele większy niż wymagany przez FORD-a. Zwykle są to całkiem pobieżne oględziny polegające na sprawdzeniu płynów, świateł i paru innych podstawowych rzeczy. Na moją prośbę samochód został uniesiony i sprawdzono podwozie oraz już zupełnie sam pracownik zaoferował sprawdzenie lakieru testerem grubości powłoki lakierniczej. Sam warsztat był bardzo czysty a pracownicy schludnie wyglądający. Na pewno powrócę do tego warsztatu po wrażeniu jakie na mnie zrobili. Jeden mały minusik za czas oczekiwania.