Obsługa w nowo otwartym optyku jest przemiła . pani ekspedientka tryskająca entuzjazmem i ciepłem bijącym z osoby. Odpowiada na wszystkie pytania ,choćby banalne z uśmiechem na twarzy . Szczerze polecam ! Jedna z lepszej obsługi jaka spotkała mnie w tego rodzaju lokalu :)
Ja , jak zarówno każdy ,kto przychodzi na pocztę zbytnio nie oczekuję super życzliwości ze strony pracownika . Tak też wydarzyło się i tym razem. Pani jednak była na tyle niemiła,że postanowiłam wystawić jej opinię. Przechodząc do wydarzenia. Przyszłam wysłać paczkę ,a że często tego nie robię miałam z tym mały kłopot. Pani siedząca za ladą odpowiadała mi nie odpowiadając na moje pytania . Tak właśnie ! Odpowiadała nie odpowiadając ! A mianowicie , na pytanie ' którą kartkę mam wziąć ' odpowiedziała ' tą biała ' ( do wyboru 3 białe 1 żółta ) . Myślę sobie ' no dobrze, mam około 75 % ,aby wybrać odpowiednią '. Albo ' mam to naklejać na paczkę ? ' odpowiedziała ' daj mi to Pani ' . Krótko mówiąc obsługa fatalna , Pani nieuprzejma , więcej tam nie pójdę
Podczas wizyty w prywatnej przychodni Helimed w Żorach, spotkałam się z całkowitym zbagatelizowaniem klienta . Nie dość ,że czekałam,aż Pani w recepcji łaskawie spojrzy w moją stronę i przestanie dyskutować przez telefon, to dodatkowo sama obsługa była fatalna. Pracownica była oschła ,zimna , bez uśmiechu na twarzy i jakiegokolwiek ,nawet udawanego, zainteresowania klientem, czyli mną. Towarzyszyło mi moje dziecko. Pani nawet nie zaoferowała niczego, czym moje dziecko mogłoby się zająć w czasie trwania mojego badania. Po zakończonym zabiegu, czekałam 10 min w "kolejce ". Była przede mną jedna osoba u jednej z Pań recepcjonistek ,a druga ( ta która mnie obsługiwała ) nadal prowadziła zawzięcie rozmowę przez telefon. Podkreślam ,że nawet nie dała mi znaku ,że mnie widzi. Tak jak wspomniałam, po 10 min zostałam przyjęta w celu zrealizowania zapłaty za badanie. Pani nadal bez kszty życzliwości . Jestem zażenowana zachowaniem obsługi w tym centrum diagnostyki. Uważam ,że skoro mam płacić za badanie, Panie w recepcji,jak i cały personel powinien być przynajmniej życzliwy i sympatyczny. Tego wymagam, a nie siedzenia i obsługi klienta ,jakby to była ich kara .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.