Opinia użytkownika: Klient_yXnB
Dotycząca firmy: Helimed
Treść opinii: Podczas wizyty w prywatnej przychodni Helimed w Żorach, spotkałam się z całkowitym zbagatelizowaniem klienta . Nie dość ,że czekałam,aż Pani w recepcji łaskawie spojrzy w moją stronę i przestanie dyskutować przez telefon, to dodatkowo sama obsługa była fatalna. Pracownica była oschła ,zimna , bez uśmiechu na twarzy i jakiegokolwiek ,nawet udawanego, zainteresowania klientem, czyli mną. Towarzyszyło mi moje dziecko. Pani nawet nie zaoferowała niczego, czym moje dziecko mogłoby się zająć w czasie trwania mojego badania. Po zakończonym zabiegu, czekałam 10 min w "kolejce ". Była przede mną jedna osoba u jednej z Pań recepcjonistek ,a druga ( ta która mnie obsługiwała ) nadal prowadziła zawzięcie rozmowę przez telefon. Podkreślam ,że nawet nie dała mi znaku ,że mnie widzi. Tak jak wspomniałam, po 10 min zostałam przyjęta w celu zrealizowania zapłaty za badanie. Pani nadal bez kszty życzliwości . Jestem zażenowana zachowaniem obsługi w tym centrum diagnostyki. Uważam ,że skoro mam płacić za badanie, Panie w recepcji,jak i cały personel powinien być przynajmniej życzliwy i sympatyczny. Tego wymagam, a nie siedzenia i obsługi klienta ,jakby to była ich kara .