Opinie użytkownika (4)

Kiedyś w...
Kiedyś w Tesco w Galerii Echo asortyment była bardzo obszerny i zawsze zaspokajał różne potrzeby. Teraz sytuacja bardzo się pogorszyła. Wybór jest o wiele mniejszy. Kolejnym minusem jest jakość obsługi. Brak wiedzy pracowników gdzie co się znajduję, a na różne zapytania odpowiadają bardzo w ignorancki sposób. Następny problem pojawia się przy kasie samoobsługowej - jest tylko jeden pracownik do obsługi kilkunastu klientów. Prosiłam o pomoc kilka razy, gdyż nie mogłam dokonać płatności, a w tym samym czasie inni klienci tez mieli problemy, więc zanim zostałam obsłużona minęło jakieś 10min. Sam wygląd kas był bardzo daleki od ideału, brak płynu dezynfekującego czy jakiś innych środków czystość.

Klient_vlSL

09.09.2020

Tesco

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (0)
W celu...
W celu uzyskania informacji na temat danej oferty udałam się do jednego z oddziałów PKO BP. Pani wytłumaczyła mi wszystko zrozumiałym językiem. Odpowiadała również na wszystkie moje pytania z cierpliwością, a kiedy na końcu odmówiłam, ponieważ chciałam jeszcze to przemyśleć, w żaden sposób nie próbowała mnie zmuszać lub natrętnie przekonywać do założenia konta. Dała mi swoją wizytówkę i poinformowała, że mogę zawsze zadzwonić w razie innych pytań. Wyszłam z placówki z pozytywnym nastawieniem do tego banku i sądzę, że na pewno będę chciała wrócić do tak wykwalifikowanej obsługi.

Klient_vlSL

09.09.2020

PKO BP

Placówka

Kielce, ul. Wapiennikowa 14

Nie zgadzam się (0)
Podczas zwrotu wadliwego...
Podczas zwrotu wadliwego towaru, obsługa klienta zachowała się bardzo cierpliwe wobec klienta, który był dośc nieprzyjemny. Pani starała się powoli i spokojnie wytłumaczyć cały proces zwrotu produktu bez niepotrzebnych uwag i złośliwości. Mimo, awanturującego się klienta, obsługa potrafiła profesjonalnie podejść do sprawy.

Klient_vlSL

07.09.2020

Auchan

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (0)
Na początku było...
Na początku było bardzo miło, kiedy Pani próbowała przekonać mnie do założenia konta bankowego. Jednak pod koniec rozmowy, gdy odmówiałam kilkakrotnie, mówiąc, że chcę się jeszcze zastanowić, Pani wciąż nie pozwalała mi odejść. Próbowała za wszelką cenę pozyskać nowego klienta, ale w sposób natrętny i niemiły. Podejście tej Pani zniechęciło mnie do korzystania z ofert tego banku w przyszłości.

Klient_vlSL

07.09.2020

ING Bank Śląski

Placówka

Kielce, Rynek 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi