Opinie użytkownika (3)

Lokal jest bardzo...
Lokal jest bardzo zadbany i czysty. Stoły przygotowane na przyjęcie gości. Mimo tego, że jest to pizzeria obsluga jest na poziomie restauracji, przebiega bardzo sprawnie mimo dużej ilości gości i nie trzeba dlugo czekać na danie. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo profesjonalna, a jedzenie bardzo dobre, ceny również są przystępne.

Klient_uyoTT

05.06.2024

Parma

Placówka

Osielsko, Jana Pawła II 36

Nie zgadzam się (0)
Jestem częstym klientem...
Jestem częstym klientem sklepu Żabka, ponieważ dysponuje on szeroką gamą usług oraz jest dobrze zaopatrzony. Zazwyczaj jest czysto i bez problemu można znaleźć cenę towaru. Obsługa klienta moim zdaniem nie jest jednak na dobrym poziomie. Zazwyczaj przebiega dość sprawnie, ale zdarza się, że wchodząc do sklepu nie usłyszy się nawet "dzień dobry", a ktoś z zaplecza wychodzi dopiero po kilku minutach. Miałam również sutuacje, w której chciałam skasować pączka w kasie samoobsługowej, dopiero po kilku minutach bezskutecznego szukania Pani z obsługi bardzo pretensjonalnym tonem powiedziała, że tego produktu nie można kasować w kasie samoobsługowej, ponieważ jest on spoza oferty "Żabki". Dodała, że "obserwowała mnie od kilku munut i czekała kiedy zapytam". Poczułam się potraktowana jak dziecko, ponieważ Pani prawie na mnie krzyczała, a nigdzie nie było informacji o tym, że tego produktu nie można znaleźć w kasie samoobsługowej. Po tej sytuacji pozostał we mnie duży niesmak.

Klient_uyoTT

05.06.2024

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem częstym klientem...
Jestem częstym klientem sklepu "Żabka", ponieważ jest to szeroko dostępna sieć. Asortyment jest szeroki, a obsługa szybka, ale standardy obsługi klienta wymagają poprawek. Kilka tygodni temu chciałam kupić pączka i skasować go w kasie samoobsługowej, niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniego produktu. Pani kasjerka przy innych klientach bardzo opryskliwym tonem powiedziała, że jest to produkt spoza oferty "Żabki" dlatego nie ma go w kasie samoobsługowej i można kupić go tylko przy kasie. Dodatkowo powiedziała, że "obserwowała mnie czekając kiedy zapytam". Uważam, że zachowanie było bardzo nieprofesjonalne, ponieważ kilka minut patrzyła jak szukam produktu, a potem odezwała się do mnie w sposób bardzo niemiły, czułam jakby na mnie krzyczała. Dodatkowo nigdzie nie było informacji, że tego produktu nie można skasować w kasie samoobsługowej. Po tej sytuacji pozostał we mnie duży niesmak do tego miejsca, ponieważ w żadnej sytuacji klient nie powinien być tak potraktowany.

Klient_uyoTT

05.06.2024

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi