Opinia użytkownika: Klient_uyoTT
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Jestem częstym klientem sklepu Żabka, ponieważ dysponuje on szeroką gamą usług oraz jest dobrze zaopatrzony. Zazwyczaj jest czysto i bez problemu można znaleźć cenę towaru. Obsługa klienta moim zdaniem nie jest jednak na dobrym poziomie. Zazwyczaj przebiega dość sprawnie, ale zdarza się, że wchodząc do sklepu nie usłyszy się nawet "dzień dobry", a ktoś z zaplecza wychodzi dopiero po kilku minutach. Miałam również sutuacje, w której chciałam skasować pączka w kasie samoobsługowej, dopiero po kilku minutach bezskutecznego szukania Pani z obsługi bardzo pretensjonalnym tonem powiedziała, że tego produktu nie można kasować w kasie samoobsługowej, ponieważ jest on spoza oferty "Żabki". Dodała, że "obserwowała mnie od kilku munut i czekała kiedy zapytam". Poczułam się potraktowana jak dziecko, ponieważ Pani prawie na mnie krzyczała, a nigdzie nie było informacji o tym, że tego produktu nie można znaleźć w kasie samoobsługowej. Po tej sytuacji pozostał we mnie duży niesmak.